ריהוט פינת המתנה כמשל לשירות מעולה

במקום פגישה עסקית שתוכננה לשתיים עשרה וחצי, הלקוח נאלץ להמתין כעשרים דקות עד חצי שעה לפחות, וייתכן שניתן להקדים “תרופה למכה” בעזרת ריהוט פינת המתנה, כמשל לשירות מעולה!

משרדים קטנים וגדולים יכולים להיות מאוד עסוקים, ולמרות שאפשר לשלוט בלו”ז היומי, לא תמיד אפשר לצפות משהו בלתי מתוכנן אשר יכול לעכב את פגישת המנהל הבאה, ולכן צריך לנקוט בצעדים מסוימים מראש לצורך ריהוט פינת המתנה במשרד שלכם.

למה צריך פינת המתנה במשרד?

כמנהלי משרד, לא תמיד אפשר להתפנות ללקוחות באותו רגע – לפעמים לקוח מוצא את עצמו במשך שעה תמימה יושב ומחכה, לאחר שכבר סיים מזמן את כוס הקפה שלו. למרות שאתם מחייכים ואדיבים, ומודיעים מדי פעם שתתפנו ללקוח בדקות הקרובות, הוא כבר מתפתל במשך דקות רבות על כיסא לא נוח – מה שאומר שהעסקה הבאה שהייתה אמורה להירקם מולו, התנפצה ברגע אחד! פינת המתנה הופכת את חווית השהייה בעזרת כיסא או כורסה נוחה בבית העסק של שלכם לאזור נוח, מהודר ומעוצב אשר יכולה לגרום לכל לקוח להיות רגוע, ולא משנה כמה חסר סבלנות הוא בדרך כלל!

סט ריהוט המתנה מנצח למשרד

אין כמו כורסת המתנה מבד דגם דירן כדי שהלקוח יישב בנוח בציפייה לפגישה עסקית, כאשר את הקפה או את השתייה הקרה הוא יכול לשים על השולחן אשר יכול לתפוס שטח קטן ביותר בפינת ההמתנה. אבל למה להסתפק בכורסה אחת ללקוח, כאשר ניתן להושיב כמה אנשים במקביל בסט מרהיב של פינת המתנה, בין אם אלו כמה לקוחות ובין אם אתם עומדים לראיין מספר מועמדים לתפקיד משמעותי בחברה. סט כזה של רהיטי פינת המתנה יכול לפתור לכם את עניין השולחן והכורסאות גם יחד, ואולי תמצאו שסטים אלו יכולים להיות משתלמים וגם נוחים בעת ובעונה אחת!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד