שולחנות המחשב לאן?

עיצוב שולחנות מחשב הולך יד ביד עם הטכנולוגיה העכשווית לאורך ההיסטוריה, קצרה ככל שתהיה! למרות שעדיין מיוצרים שולחנות מחשב מחומרים של עץ עם רגליות מתכת, כיום ישנן נישות חדישות בהקשר לעיצוב הגודל והשימוש בחומר אחר.

אולי משרדים בעתיד ימצאו לנכון לאמץ כמות גדולה יותר של עובדים על פני שטח המשרד, זאת תודות למספר שולחנות מחשב שניתן יהיה להכניס לאותו חלל משרדי, אם בכלל ימשיכו להשתמש בשולחנות כאלו עד אז.

שולחנות זכוכית לעומת עץ?

בעתיד אולי מדברים על זה שהטכנולוגיה תהפוך להיות חלק אינטגרלי מהריהוט ואולי גם מהגוף האנושי, אבל השינויים המהותיים שניתן לראות כבר כיום בשולחנות במחשב היא העובדה שכיום מעצבים משתמשים בחומרים כמו זכוכית על מנת ליצור שולחן מן המניין! כאשר בשנות ה-80 וה-90 הידר את המשרד מסך מחשב בצורת קופסה שתפסה חלל משמעותי על שולחן המשרד, כיום ניתן למצוא שלא מעט שולחנות הצטמצמו בשטח שהם תופסים ולכן יש יותר מרחב לנוע בו במשרד, קטן או גדול ככל שיהיה. שולחן מחשב עשוי מזכוכית יכול להיות גם מאוד פונקציונלי, בעיקר עקב הסבירות שאחת מרגליו יכולה להיות מורכבת מארונית לשמירת החפצים והמסמכים! עד שנזכה לראות מסך מחשב אשר משתקף מבעד לזכוכית של שולחן המחשב, נוכל להסתפק ביתרונות של שולחן קומפקטי ונוח להזזה מבחינת משקלו, אך מצד שני יציב.

גודל השולחנות לעומת שטח המשרד

בעוד ששטח המשרד גדל כביכול מפאת העובדה שלא נצטרך קרוב לוודאי שולחן מחשב מגושם לבית או למשרד, נוכל למצוא שהשטח ינוצל כנראה לטובת ארונות משרדיים כפולים בשטח – מסקנה זו ניתן לזקוף לטובת המחשבים שנועדו לשימור מידע, אשר גרמו לכך שבמקום לשמור את המסמכים אך ורק בתוך זיכרון המחשב, החליטו עדיין לגבות אותו על נייר של מסמכים, דבר שהלך ונעשה יותר ויותר קל מאמצע שנות ה-90 עם תוכנות האופיס. אז מלבד ארוניות שבמגיעות כמובנה בצמוד לשולחן המחשב המשרדי, ניתן למצוא גם ארונות גדולים כמו ארון כוורת חשוף או ארון מתכת בעל קומות של מגירות או תאים, אשר יכולים להיות שימושיים לחלל הנותר ומעמסת הניירת הגדולה. אולי העתיד גם צופן יותר מערכות חיווט בתוך שולחנות המחשב, אבל כנראה שלא בטוח נדע לאן פונה פן זה מבחינת העיצוב בהתאם לטכנולוגיה, במיוחד אם חושבים עוד 50 שנה קדימה.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד