בחירת כסא מחשב

ככל שהשוק התעסוקה הופך את עניין העבודה מול מחשב במשרד לדבר מרכזי, כך גם מתרבים הצרכים של אותם עובדים לכיסא בעל פונקציות רבות של נוחות ותמיכה לחוליות הגב!

חיי היום-יום יכולים להפוך לבריאים הרבה יותר בבחירת כיסא מחשב בעל מנגנונים העוזרים לתמוך בגב – במיוחד אם עובדים עליו במהלך שעות היממה שעות לא שעות! כסא מחשב מומלץ על ידינו הוא כיסא אורטופדי דגם אוגדן המאפשר התאמה אישית לגופו של כל אדם. אפילו רותם מנהלת השיווק שלנו יושבת עליו במהלך עבודתה.

למה גורמת ישיבה ממושכת מול מחשב?

מחקרים שבחנו השפעות של ישיבה ממושכת מול מחשב בבדיקה של עשרות אלפי אנשים , מצביעים על כך שהזמן הממושך על כיסא יכולים לגרום למחלות שונות, כגון: השמנת יתר, מחלות לב, יתר לחץ דם, פגיעה במפרקי הגב, הידיים ושרירי הגוף בכלל! כדי להפחית את הנזק העתידי של אותה ישיבה ממושכת, יש לבצע בחירה נכונה של כיסא מחשב , מעבר להתמדה בספורט והצורך לקום מהכיסא כדי להתמתח מדי פעם.

כסא מחשב המונע בעיות גב

כיסאות מחשב טובים לא מונעים לגמרי את כל המחלות שציינו אבל הן כן יכולות להפחית אותן באופן משמעותי! אמנם לא בהכרח מספיק שינוי הגובה בכיסא המחשב בעזרת מנגנון המתאים לכך כדי ליצור גובה ישיבה נכון מול צג המחשב, אבל אם מוסיפים אמצעים כמו כרית מתנפחת אשר תורמת להפחתה של עומס הישיבה על חוליות הגב, מנגנוני שינוי זוויות הכיסא והמושב אשר בעזרתן העומס על החוליות משתנה בהתאם לזווית, וכך נוצר איזון על החוליות והשרירים בגב – כבר הפכתם את הישיבה למקלה, נוחה, ובריאה הרבה יותר כאשר אתם יושבים במשרד על עבודה מול מחשב!

מחפש כיסא מחשב טוב?

כמו שלכל סיר יש מכסה, כך גם לכל גב יש משענת מתאימה, הבאה כחלק אינטגרלי מכיסא מחשב המתאים לצורכיכם! כל משענת עם קמירות בכיסא, תורמת לנקודות מסוימות בחוליות הגב באזור המותניים, והיא תואמת את הצורה המתעגלת של עמוד השדרה. כך תוכלו גם להישען לאחור כדי שלא יגרמו לכם בעיות צוואר שונות במהלך העבודה! מלבד הקימור בגב התחתון, משענת לראש יכולה לעזור לכם להרגיש נינוחות כמו באולם קולנוע לאורך כל ה “סרט “!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד