דגשים חשובים בריהוט המשרד

חנות ריהוט משרדי מקצועית יכולה להפוך את המשרד שלכם לחדשני ופונקציונלי, ובו בזמן יוקרתי ומרווח – לשם כך, ניתן למצוא שיש רהיטים הנבנים גם בהתאמה אישית למשרד או לבית העסק שלכם! יכול להיות שרהיטים כאלו ייקרו את עניין הרכישה, ולכן ישנם עצות נוספות שיכולות לשמש אתכם, כאשר אתם באים לרכוש רהיטי משרד חדשים.

לא מעט שאלות עולות כאשר באים לעצב משרד! נכון שצריך להתחשב באופי המשרד ומה הוא אמור לשדר – אווירה צעירה ואנרגטית או אווירה יוקרתית ומהודרת? אך לא תמיד כשבאים לבחור ריהוט משרדי, שאלת המיתוג תענה על כל דרישות המשרד והחברה שלכם! לפעמים גם צריך לקחת בחשבון את גודל המשרד, כך שגודל הרהיטים לא יהפוך את החלל בו לצפוף ולא נוח בעליל לתזוזה. אבל מה לגבי שאר ההיבטים בבחירת ריהוט משרדי?

ייעוץ מקצועי או בחירת רהיטי משרד באופן עצמאי?

תמיד אפשר לעשות השוואת מחירים לריהוט משרדי, אבל לא תמיד המשימה הופכת להיות קלה כאשר עושים השוואות עצמאיות. לפעמים הדבר מקשה עוד יותר על הליך הקנייה! לכן לא פעם מנהלי משרד נעזרים בשרותי יועץ מקצועי, כדוגמת איש מכירות שיכול להיות גם מעצב פנים בהכשרתו. אז יכול לתת היועץ טיפים לריהוט המשרד, שהמנהל העצמאי או השכיר לא חשב עליו. דוגמאות שעליהן יכול להמליץ יועץ מקצועי יכולות להיות למשל:  כיסא אורח aשיכול להקל על הלקוח בישיבה מהנה ורצופה, כך שתוכלו לסגור עסקה טובה בקלות יחסית. אולי היועץ המקצועי לעיצוב המשרד ימליץ על ארון כוורת שלא דורש בכלל דלתות פתיחת או סגירת דלת כל רגע, כדי להוציא או להכניס מסמכים. בכל מקרה אל תהססו לפנות לאיש מכירות כזה, הוא רוצה את טובתכם ואמור להמליץ על ריהוט בהיבט של צורכי המשרד, בראש ובראשונה!

נוחות מול מחיר בבחירת כיסאות למשרד

הטעות הכי נפוצה בבחירת רהיטים למשרד , היא לבחור ברהיטים שיכולים להיות תואמים בצבע ובצורה למה שאופי המשרד אמור לשדר! בין אם אתם עובדים במשרד יוקרתי של עורכי-דין, ובין אם אתם מעוניינים לפתוח משרד סטארט-אפ חדש וצעיר באוירתו אתם צריכים לזכור שהנוחות בבחירת כיסא משרדי היא הדבר הכי חשוב כנראה שתצטרכו לשים עליו דגש.

 

דגשים בבחירת כיסאות משרדיים

כיסא משרדי לא נוח אבל יקר למראה יכול לגרום לבעיות בריאותיות קשות, כך שאתם צריכים לקחת זאת בחשבון (במיוחד אם יושבים על הכיסא שעות מרובות). בין אם אתם בוחרים בכיסא מנהלים או כיסא מזכירה – שעות ישיבה רבות על כיסא לא נוח, מורידות מהתפוקה והיעילות וכנראה יהפכו את אותו עובד לממורמר על הדרך. לא תמיד המוצר הזול הוא המוצר הנכון, לפעמים עצה מיועץ מקצועי יכולה לגרום לכם לפקוח עיניים לגבי פונקציות של רהיטים שלא חשבתם שהן קיימות! הוא גם יוכל לעזור לכם לבחור רהיטים מתאימים, במסגרת מגבלת התקציב!

 

בחירת ריהוט משרדי – פרודוקטיביות היא שם המשחק

מחקרים רבים בעולם קושרים בין הריהוט בחלל העבודה לבין פרודוקטיביות ויעילות. עובד מרגיש הרבה יותר בנוח לעבוד ולהשקיע במקום בו הוא מרגיש שמתייחסים אליו ומשקיעים בסביבת העבודה שלו.

אנו ממליצים לכם לחזק את הזיקה של העובדים למקום העבודה בכך שתשתפו אותם בהליך בחירת ריהוט משרדי, כך יוכלו לבחור יחד איתכם את מה שרלוונטי וחשוב ביותר עבורם. כך תוכלו לרתום את העובד אליכם, לתת לו את תחושת השייכות ולהגדיל את פרודוקטיביות העבודה אלפי מונים.

 

לא בוחרים לבד – היעזרו במומחים של ספינזי

אחת הטעויות הגדולות בקרב לקוחות רבים הוא הניסיון הראשוני לעשות את הכל לבד. לכולנו יש את החלום לעצב את המשרד שלנו מאפס בהתאמה אישית מלאה ובהתאם לחזון העסקי שלנו.

עם זאת, לפעמים שאנחנו עושים זאת בצורה לא מקצועית וללא ליווי בעל מקצוע אנו מוצאים את עצמנו הולכים לאיבוד מהר מאוד, נעלמים לאט לאט ממה שרצינו שיהיה ומתחילים את שלב ההתפשרות.

בדיוק לשם כך אתם תצטרכו להיעזר במומחים של ספינזי, ספינזי הוקמה בשנת 1976 ולמעלה מ40 שנה נחשבת לאחת השחקניות המובילות בשוק, מבחינת מוניטין ומקצועיות..

המומחים של ספינזי נמצאים כאן עבורכם על מנת להגשים את החלום שלכם ולהפוך את המשרד שלכם למקום פרודוקטיבי ולא מתפשר. אנו מזמינים אתכם לחייג אלינו עוד היום!

 

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד