דגשים ברכישת כסא מחשב

להלן מספר דגשים ברכישת כיסא מחשב שכדאי לקחת לתשומת הלב שלכם. בחירת כיסא משרדי לא טוב לישיבה יכול לגרום להתעסקות מצדכם, כי אם הוא לא יעמוד בציפיות שלכם או של העובד שלכם, סביר להניח שתחזירו אותו לחנות ומשם ככל הנראה אותו משתמש יגיע למרפאה עקב כאבי גב. אז איך בוחרים כיסא מתאים לעבודה מול מחשב

?ישנם כללים מאוד בסיסיים שאותם בחנו אנשי מקצוע המומחים לעניינים אורתופדיים, ועל סמך זה יוצאים מחקרים אשר יוצאים לאור מדי שנה, וכך נוצרת תעשייה שלמה של כיסאות המותאמים לצורכי המשתמש מבחינה אורתופדית. תעשיית הכיסאות הזו באה להקל במיוחד, על היושבים עליהם שעות מרובות. נשאלות השאלות הבאות עקב כך: מהו כיסא מתאים לישיבה ממושכת ועל אילו צרכים כיסא מחשב בא לענות?

בחירת כיסא מחשב אורטופדי

כיסא מחשב צריך להיות אורטופדי וארגונומי – זאת אומרת שיש לו פונקציות העוזרות להקל על הישיבה עליו. כיסא כזה אשר יכול להיות שימושי מול עבודה על מחשב, צריך להיות בעל מנגנון סינכרוני בין היתר, וזה תורם לירידה בעומס על אזורים שונים בגב לדוגמה. כיסא מחשב צריך גם להיות גם בעל ידיות מתכווננות, כדי להוריד בעומס על הגידים והמפרקים של הידיים (ההגדרה הרפואית היא RSI). משענת הגב התחתון צריכה להיות בעלת שקע מסוים, אך לא קיצוני, והזווית בינה לבין המושב צריכה להיות בסביבות מאה ועשר מעלות. אלו דגשים ברכישת כיסא מחשב שאסור התעלם מהם.

איפה קונים כיסא מחשב לישיבה ממושכת

לא מספיק לשבת על כיסא מחשב בכדי לדעת שהוא יהיה נוח בזמן עבודה או בזמן עיסוקי פנאי בו – כיסא מחשב צריך לעמוד בדרישות אלמנטריות שלא כולם מודעים להם: הברכיים בזמן ישיבה צריכים להיות כפופים בזווית של בין תשעים למאה מעלות (כמו גם זוויות המרפק והירך), הרגליים נוגעות ברצפה, גובה מקסימלי של הכיסא צריך לאפשר לאותו משתמש לראות את הקצה העליון של המסך בגובה העיניים – כל אלה ועוד דרישות יכולות להיפטר בעזרת קניית כיסא מחשב שיכלול מספר פונקציות בסיסיות שנזכרות לעיל.

מספר טיפים לישיבה על כסא מחשב

מצאתם בליווי ספינזי את כיסא המחשב הטוב ביותר עבורכם? החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים שישמרו עליכם:

תמיכה בקימור הגב – יש לכוון את משענת הגב לזווית של בין 90-100 מעלות, זווית זו תאפשר לקימור הקיים במשענת לתמוך בקימור הגב שלכם באופן מלא.

גובה המושב – יש לכוון את גובה המושב לזווית של 90 מעלות בין שריר הירך לשוק, תוך כדי נגיעה מלאה של כף הרגל ברצפה.

רגל על רגל – הימנעו ככל הניתן מלשבת רגל על רגל במהלך ישיבה אל מול המחשב, השתדלו ש – 2 רגליכם יגעו ברצפה בכל רגע נתון. 

שחרור – אל תשכחו לשחרר את הגוף, לא משנה איזה כיסא מחשב אתם מחזיקים אין שום תחליף לתנועתיות של הגוף. דאגו לקום אחת לחצי שעה-שעה למספר דקות ושחררו את הגוף באמצעות מתיחות והליכות קלות בחלל.

עוד לא בחרתם? הגיע הזמן לבחור ספינזי

בחירת כסא מחשב אורטופדי וארגונומי היא מלאכת מחשבת של ממש, מאחר ומדובר בבריאות שלנו אף אחד מאיתנו לא רוצה להתפשר.

בעת בחירת כיסא מחשב ישנם מספר פרמטרים אותם היינו רוצים לקחת בחשבון על מנת להתאים את הכסא הטוב ביותר. 

יחד עם שנים של ניסיון ומוניטין בהתאמת כסאות מחשב ללקוחות אנו מזמינים אתכם לחייג אלינו עוד היום לשיחת היכרות, יחד איתנו תמצאו את כיסא המחשב המותאם עבורכם.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד