עור או דמוי עור? שלבים בבחירת כסאות מנהלים

מחפשים כסא עור אמיתי? למבחר הגדול שלנו יש ללחוץ כאן

כדי לשים את הקלפים על השולחן בכל הקשור לשלבים בבחירת כיסאות מנהלים החלטנו להשוות בין כסאות עור או דמוי עור כדי להבהיר נקודות חשובות בבחירת כיסא מנהלים. חשוב גם לציין שכיסא מנהלים חשוב גם מבחינת דימוי ומה הוא משדר בעיני הלקוח, העובדים ואפילו עצמכם.

אין מה לעשות, זה המחיר שלפעמים קובע מה תרכשו. אבל לעומת רהיטים אחרים, כיסא משרדי צריך להיות בראש ובראשונה נוח גם אם הגורם המשפיע יהיה השוואת מחיר. כיסא משפיע על הגב לכיוון חיובי או שלילי, ואם אין בו תמיכה טובה דיה מספיק, אז זה עשוי לגרום לכאבים ואי נוחות גם בשעות שלאחר העבודה. אז מה כדאי לדעת על כיסאות מנהל עור או דמוי עור.

למה לרכוש כסא עור אמיתי לעומת דמוי עור?

ככל הנראה תמצאו כי כיסא מנהלים דמוי עור זול בהרבה מכזה בעל ריפוד עור אמיתי. אין ספק שעובדה זו גם גורמת לכיסא דמוי עור להיות מבוקש יותר בשוק, ולכן גם ההיצע שלו הרבה יותר גדול וניתן למצוא כיסא כזה בכל חנות לריהוט משרדי וגם ברשתות הגדולות. חשוב לקחת בחשבון את הבלאי העתידי משימוש של כיסא עור דמוי עור. תוך מינימום שנתיים יכול כיסא דמוי עור להתחיל להתקלף ולהתפורר. לעומת זאת, כסא עור אמיתי מחזיק הרבה יותר שנים ואינו מתפורר.

יתרונות של כסא עור אמיתי

מלבד העובדה שעור הוא יותר איכותי הרבה יותר מחומר דמוי עור ולכן גם יקר יותר, מרבית כיסאות המנהלים, אם לא כולם, הם כיסאות אשר תוכננו אורתופדית וכוללים תמיכה לאזורים שונים בגב. מסיבה זו, כיסא מנהלים בכמה רמות יותר עומד על ציפיות המשתמש בו. התמיכה האורתופדית כוללת אביזרים מגוונים כמו מנגנון סנכרוני מתקדם וכיוצא בזה. כיסא מנהלים מריפוד עור הוא גם ארגונומי לרוב, ולכן גם נוח יותר לעבוד איתו. מה שנותן לו גם ייחודיות ויוקרה הוא גם הגימור שבתפירה האיכותית שלו. מחיר, נוחות, פונקציות, דימוי ומיתוג אישי – אלו הם גורמי ההשוואה בשלבים בבחירת כיסאות מנהלים. אל תמהרו ללכת על כל דגם, השתמשו בכללים שהצגנו בפניכם כשאתם עושים סקר שוק לכיסא מנהלים טוב, בין אם הוא עשוי מעור או שהוא עשוי מחומר דמוי עור!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד