ספינזי ריהוט משרדי – חברה עם גב

ההיסטוריה של ספינזי ריהוט משרדי

ספינזי ריהוט משרדי הוא המותג של חברת מובייל סטייל בע”מ שנוצר יחד עם החזון לספק את כל שירותי תכנון עיצוב והתאמת ריהוט משרדי במקום אחד.

כסאות משרדיים תופסים מקום של כבוד בהיסטוריה של ספינזי. במשך 25 שנים היוותה ספינזי חברה עם גב הסמכות היחידה מסוגה בתחום הריהוט המשרדי בשוק הישראלי, כשהיא מספקת חומרי גלם למרפדיות, מפתחת מנגנונים ייחודיים ונדרשת לעמידה בתקנים בינלאומיים. החברה היא הראשונה שהתחילה לייבא חלקי ריהוט משרדי מחו”ל, כאשר שאר חברות הריהוט המשרדי היו מייצרים בארץ באיכות ירודה ובעלויות גבוהות. כיום, רותמת החברה את הידע הרב שצברה לאורך שנות קיומה כדי לשווק ריהוט משרדי איכותי, כיסאות ארגונומיים ואורטופדיים, שעומדים בפסגת הפיתוח הטכנולוגי ובחזית העיצוב העכשווי.

כיסאות משרדיים בשירות הבריאות

שוק העבודה המודרני מכתיב שעות עבודה ארוכות, כשאת רובן אנו מעבירים בישיבה ממושכת מול מסך מחשב. כדי לשמור על ערנות וריכוז לאורך כל שעות היום, יש צורך בבחירת כסא המאפשר ישיבה ארגונומית ויספק לנו תמיכה ויתאים עצמו לגופנו. המומחים לשירותך! המומחים של ספינזי בעלי ניסיון רב ומורגלים בפתרון בעיות לא-שגרתיות ועריכת התאמות לבקשת הלקוח: כסאות משרדיים עמידים במשקלים, כסאות מותאמים לסובלים מבעיות גב, כסאות לחדרים נקיים, כיסאות לישיבה ממושכת מול מחשב ועוד.

על תהליך הייצור שלנו

כסאות מבית ספינזי מיוצרים כחול-לבן ומותקנים בהם מנגנונים, בוכנות ובסיסים בעלי עמידות גבוהה, כשכולם עומדים בתקנים בינלאומיים של איטליה וגרמניה. אנו דוגלים בשימוש בפלסטיק לא-מעובד שאינו מתעוות – גם לאחר שנים של שימוש.

אחריות

כסאות בייצור ספינזי מגיעים עם 3 שנות אחריות ולאחר מכן ניתן לתקן את הכיסא בעלות נמוכה יותר מרכישת כיסא חדש, מה שחוסך לכם עלויות ומאפשר לכם לשבת על בכיסא שהתרגלתם אליו לתקופה נוספת.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד