פתרונות אחסון מודרניים למשרדים

בעידן עמוס ניירת, דווקא עקב ההתקדמות הטכנולוגית, יש צורך לא פעם להקל על העומס במשרד מבחינת מרחב תזוזה. אז כמו שמסכי המחשב הפכו לשטוחים עם השנים, ופלאפון כבר לא מצריך תיק לנשיאה, ניתן למצוא שגם יש פתרונות אחסון מודרניים לריהוט שבמשרד!

מעצבים מתכננים כיום פתרונות אחסון מודרניים המשלבים פרקטיקה לצד נגישות. לא מספיק להכין היום כמה מדפים מעל או מאחורי שולחן עבודה, הקלסרים גם יכולים להימצא מתחת לאף והארון שיכיל אותם לא בהכרח יהווה מכשול כשאתם קמים מהכיסא.

ארונות מודרניים בבתי עסק

למה לא להפוך את סטנדרט הניקיון לעניין פשוט יותר? גם ארונות יכולים להתנייד, כך שניתן יהיה לשים את הארון קרוב לשולחנכם, בלי צורך כלשהו להרים אותו! ארונית ניידת מהווה פתרון לצורכי הנגישות, המיקום הדינמי ואחסון החפצים סימולטנית! ניתן למצוא גם להרכיב גלגלי סיליקון עמידים בתחתית הארוניות, מה שיכול לאפשר גם תנועה חלקה יותר של הגלגל. אם אתם מחפשים עיצוב מהודר לארון סטטי, ניתן למצוא ארונות עם דלתות זכוכית למשל וגם כאלו המצופים מעור! ארונות אלו יכולים להיות בין היתר נמוכים, כמו גם גבוהים.

ארונות הזזה – פתרון לבעיית המקום שלכם

עקב שימוש מרובה במחשבים כיום, רבים מהמשרדים מוצאים שזה קל להדפיס מסמכים משרדיים ולכן הם צריכים לאחסן אותם במקום נגיש עם דלתות הזזה שקל לפתוח ולסגור. לשם כך, הומצאו דלתות הזזה שמאפשרות גם להשאיר את מראה המשרד מסודר ונקי למראית עין ללקוחות, גם אם בתוך הארון יש כאוס לא קטן!

נקי יותר לעיניים, טוב יותר לעבודה

מחקרים רבים קושרים בין סדר וארגון לבין יעילות העבודה. למעשה, אנו מאמינים שרובנו לא יצטרכו לקרוא מחקר מקיף בנושא על מנת להבין את העניין. נסו לחשוב איך הרגשתם בפעם האחרונה שחיפשתם משהו ולא מצאתם. 

כאשר אנחנו יוצרים סביבת עבודה נקייה ומסודרת בשילוב פתרונות אחסון מודרניים אנו מצד אחד יוצרים סדר לעיניים, ארגון של כל החומרים הרלוונטיים בצורה מסודרת כך שלא נצטרך להתברבר בפעם הבאה וגם ליצרו מראה ויזואלי ללא פשרות.

יש אין ספור פתרונות איכותיים לאחסון מודרני למשרד שלכם, אלו יכולים להיות ארונות הזזה, שולחנות עם מגירות אחסון, שידות ועוד.

שתפו את העובדים שלכם בתהליך

אם הגעתם לפה סביר להניח שאתם לא מוכנים להפסיד אפילו דקה של עבודה, כל דקה היא חשובה וקריטית ואתם רוצים להוציא מכל יום עבודה את המיטב.

מה אם נגיד לכם שתוכלו להרוויח שני ציפורים באותה מכה? אחת הדרכים ליצור אצל העובד תחושה של מסוגלות ואמון בעסק היא לשתף אותו בכלל התהליכים המתבצעים, בחרו יחד איתם את הציוד החדש למשרד או לעסק שלכם. אנחנו מבטיחים לכם שלא תפסידו.

שולחנות עם מגירות אחסון למשרד

משרדי הייטק רבים מחפשים מראה חדשני וצעיר, משהו שיראה טבעי למסכי ה-LCD, LED או המחשב הנייד. לשם כך, ניתן למצוא רהיטי זכוכית כמו שולחנות שקופים, אשר הם יציבים דיים כדי שיימצאו עליהם המדפסת ושאר רכיבי המחשב ושאר פריטים לעובד. אבל דווקא במקרה שהעובד יושב לא מעט מול המחשב, אין לו צורך בשאר הפריטים מרבית הזמן. לשם כך ניתן למצוא שאותם שולחנות זכוכית באים במובנה עם ארוניות עם מגירות בצבעים תואמים. אותה ארונית יכולה לבוא במקום חלק מהרגליות ולכן הן הרבה פעמים יותר יציבות מהרגלית הדקיקה!

לא רק ארוניות מעץ, כי גם ארונות מתכת או ארונות המשולבים עם זכוכית בנוסף לחומרי גלם אחרים. במקרה שיימאס לכם מדלתות ההזזה, ניתן למצוא גם ארוניות חשופות המכילות רק את המדפים שבתוכם. או ארונות משולבים הכוללים דלתות ופתחים לשדרוג המראה כי סביבת העבודה היא חשובה, לא?

מחפשים פתרונות אחסון – סביר להניח שתחפשו ספינזי

ספינזי למעשה מתפרשת אצל אנשים רבים כשם נרדף לפתרונות אחסון איכותיים. ספינזי מתמחה למעלה מ-40 שנה ביצירת סביבת עבודה נקייה ומודרנית.

אנו מזמינים אתכם לדבר עם אחד המומחים שלנו עוד היום, יחד נתאים את פתרון האחסון המתאים ביותר עבורכם תוך כדי הסתכלות רחבה על כל החלל. רגע, אתם עוד פה?

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד