ריהוט משרדי מיובא לעומת כחול לבן

איך שלא תסתכלו על זה, רהיטים מכל העולם משרתים את אותה מטרה – פונקציונליות, בטיחות ונוחות. כולם כאחד צריכים לעמוד בבדיקות קפדניות כדי לקבל תווי תקן או תווי איכות כאלה ואחרים, כמו גם הספקים שלהם. איזה סוג מוצר כדאי לקנות? ריהוט משרדי מיובא לעומת כחול לבן?

הרבה פעמים מעבר לעיצוב נכון של המשרד מבחינת מיתוג או גודל של הרהיטים, אחת השאלות שעולה על הפרק היא: האם לקנות ריהוט משרדי מיובא מחו “ל ממקומות שונים מעבר לים, או לקנות מוצר ישראלי כחול-לבן? אם תשקלו לקנות מוצרים ישראליים אתם יכולים לראות את זה כעניין ציוני, וגם כלכלי מצד שני כי אתם יוצרים פרנסה לאנשים בארץ ובכך עוזרים למשק, אך השאלה מצד שני אם זה לא מייקר את המוצר ומגביל אתכם באפשרויות הקנייה?

רהיטי משרד ייצור מקומי

הרבה פעמים מוצר כחול-לבן בהקשר של ריהוט משרדי, יכול להיקרא על פי קטגוריה זו ולא להיקרא כמוצר מיובא מפאת העובדה שמרכיבים את חומרי הגלם שלו בארץ. משמע, יכולים לקחת עץ מוגמר שהביאו מחו “ל ולהרכיב אותו לשולחן מנהלים או שולחן משרדי אחר. אותו דבר ניתן להגיד גם על ארונות עם דלתות הזזה או סוג אחרון של ארון. לא רק עץ ומתכת יכולים להבהיר לכם שהמוצר אולי נוצר בישראל, ישנם גם מוצרי ריהוט משרדיים כמו: כיסאות משרדיים, אשר לו יש פונקציות עם ידיות כיסא מתכווננות, אפשרות לשנות את זוויות הגובה והמושב ובכלל, כיסא כזה יכול לבוא עם מושב רחב וגב גבוה גם כן. היתרון במוצר כחול לבן שהוא יכול להיות מותאם לפי דרישה אישית של הלקוח.

ריהוט משרדי מיובא

לא מעט רהיטים, ואולי בעצם רוב המוצרים מגיעים היום מחו “ל! יבואנים מתעסקים עם מגוון רהיטי משרד פשוטים ואיכותיים ללא יוצא מן הכלל! קחו למשל כיסאות מנהלים – רבים מהם מגיעים מחו “ל! כיסאות אורח, כיסאות משרד פשוטים, כמו גם תיקיות מתכת ולוקרים מגיעים ממקומות אל מעבר לים. היתרון של מוצא מיובא מחו “ל שהוא עומד בסטנדרטים בינלאומיים, ולפעמים עלותו יכולה להיות זולה ממוצר ישראלי. לא משנה אם אתם בוחרים ריהוט מיובא, או ריהוט משרדי המיצור בישראל – מספיק ייעוץ מקצועי מאיש מכירות מנוסה העובד עם חברת הרהיטים – ואתם יכולים להפסיק לדאוג לאיכות המוצר!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד