כסא משרדי – כל מה שצריך לדעת

העובדים הם בעצם ציר חשוב למשרד שלכם – משעות הבוקר עד שעות הצהריים או הערב הם עוסקים בכל הקשור לטפסים, מסמכים , לניהול יומן המנהלים, לקבלת לקוחות, לתפעול לוגיסטי וקבלת שיחות נכנסות בטלפון במהלך העבודה השוטפת.

עומס העבודה הוא חלק מהתפקיד החשוב של המזכירה, אז למה להוסיף למעמסה ולא לבחור כיסא משרדי נוח ויציב? מזכירה עם בעיות גב זאת עובדת שלא מבצעת את תפקידה בתפוקה מלאה, וכנראה גם לא תחזיק בה לאורך זמן!סביבת עבודה היא דבר חשוב לכל עובד, מקטן עד גדול. אמנם העובד לעיתים בדרג נמוך במבנה הארגוני של החברה, אבל אין מנהל שיכול להגיד בחדרי חדרים שהיה מסתדר ללא העובד וכישוריו. אז כשבוחרים כסא משרדי, צריך לבחור לא רק בצבע שיתאים לצבע השולחן, אלא יש לבחור בנוחות, בפונקציות, בגודל ובתנודתיות הכסא ממקום למקום!

סביבת עבודה של העובדים

כחושבים על רכישת כסא מתאים מבחינת מידות, כדאי לחשוב על שטח השולחן בסביבת העבודה. אם השולחן צר, או שסביבת העבודה מהווה שטח מצומצם ביותר, אז מידות הכיסא יהיו קטנות ולהפך. אם העובד נמצא בפתח הכניסה של החברה, משמע שהוא צריכה להפגין נוכחות. לא מספיק להגיד שהוא צריכה להיות פיזי במשרד, אלא שגם גובהו בזמן ישיבה על הכסא יראה זאת. אם אכן מדובר במקרה כזה צריך להיות במשרד כסא גבוה, או לפחות כזה המתכוונן לגובה.

כסא משרדי בריא למשתמש

בריאות הגוף של העובדים חשוב לא פחות ולכן צריך לבחור כסא שיהיה נוח, ואם אפשר גם אורתופדי. אם התקציב מדבר אפשר גם לבחור בכסא שיהיה מספיק נוח לעובד היושב עליו, בכך שיהיה בו לפחות תמיכה לגב התחתון, כאשר המשענת של הכסא תהיה באמצעות גב רשת. בכל מקרה, כוונון גובה, ידיים מתכווננות וניידות קלה כמו גלגלים כפולים יכולים לעשות את העבודה. העובדים עושים עבודה במסגרת מולטיטסקינג בשעות רבות במהלך היום, תחשבו על זה כשאתם רוכשים בשבילם כסא מתאים! אנחנו מותג ספינזי מובילים את תחום הריהוט המשרדי בכל רחבי הארץ בדגש על מרכז הארץ ובאיזור תל אביב והראשון לציון. נשמח להציע קשת רחבה של פתרונות ריהוט, מערכות ישיבה וכסאות עבודה משרדיים באיכות מעולה ובמחירים הוגנים.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד