דגשים וטיפים לעיצוב משרד

מקימים משרד חדש? עוברים מקום? החלטתם לתת טאץ´ של רענון לעיצוב המשרד הקיים? הנושא יכול בהחלט להפוך להתעסקות של ממש וגם אם נתתם את העבודה למעצבי פנים, סביר להניח שאתם צריכים לתאם ציפיות וכאן נשאלת השאלה איך עושים זאת נכון על מנת שהעיצוב ייראה נכון ונעים.

כאן תוכלו לקבל מגוון טיפים לעיצוב המשרד שלכם בקלות וביעילות. השטח במשרד ממלא מקום חשוב, כשחושבים על עיצובו. אבל גם במשרד גדול או משרד קטן ישנם כללים דומים המשחקים תפקיד. עובדים צריכים להרגיש שיש להם שליטה על המשרד ולכן הם צריכים סדר וארגון, ומצד שני אווירה חמימה שמזכירה להם את הבית. כי סך הכל מקום העבודה הוא סוג של בית שני. אז להלן כמה טיפים לעיצוב המשרד:

איך מעצבים משרד?

כיסאות העובדים צריכים להילקח בחשבון, ולא משנה מה התקציב, כי זהו אולי הדבר הכי חשוב בהקשר לבריאות העובד. גם אם התקציב לעיצוב דל, כיסא נוח יכול לסייע ברווח של תפוקה גדולה יותר ובטח בעיות בריאות בהמשך. כיסא מחשב לעבודה ממשוכת צריך להיות גבוה, אם היא מדובר בתפקיד הכולל קבלת קהל וזה גורם חשוב שצריך להילקח בחשבון. בכלל, רהיטי משרד חשובים כמו דלפק קבלה של מזכירה בכניסה יכול להראות רצינות, ומצד שני הוא פחות מראה על מקום לבבי ומזמין. הכל תלוי באופי החברה.

טיפ עיצוב משרד- תאורה במשרד

נורות פלורסנט הם גורם חשוב כי זו תאורה חזקה. עם זאת, אם יש לכם נוף הנשקף מהמשרד למה לא לנצל אותו לטובתכם כדי שיאיר על פנים החדרים. אנרגיה ירוקה הולכת ותופסת תאוצה וריהוט משרד מחדש יכולה להיות יופי של הזדמנות לקפוץ לעגלה….ראוי לשלב תריסים או וילונות כדי לסנן את אור השמש אם היא חזקה מדי, ובלי גורם זה יכול להיות שכדאי להוסיף תאורה לשולחן העבודה כמקור אור נוסף ובעל צבע שונה מלבן- פלורסנט. כדי לשמור על סדר חשוב שיהיה ארון או מספר ארונות משרדיים, בהתאם לצרכים, שבהם נמצאים כל המסמכים וציוד חברה שכבר לא נעשה בו שימוש או שיכול לשמש כארכיון.

עיצוב המשרד באווירה ביתית

כדי שהעובדים ירגישו בבית, כדאי לתת להם מקום לחפצים אישיים כמו תמונות משפחתיות, ואביזרים נוספים. צבע משמים לא בהכרח עובד טוב, אלא אם כן זהו צבע שבו החלטתם למתג את המשרד והוא קשור לאופי החברה. בכל מקרה תנסו לחשוב על צבע בהיר יחסית לשולחנות, לארונות ולכיסאות. צבע כהה מדי מושך את קרני השמש. כדי להראות אווירה חדשה במשרד, אפשר לצבוע בשתי שכבות צבע, גם אם אתם עדיין רוצים צבע לבן. תמונות חברה או תמונות אומנות על הקיר הן בהחלט דבר חיובי למשרד, כי הן משדרות יוקרה, ומבחינה פונקציונלית הן לא תופסות מקום (אלא אם כן, החלטתם על לוחות בכל פינה, לשימוש משרדי..).לסיכום, בבואכם להתחדש או לרענן ריהוט משרדי צריך לחשוב על הצבע, על מיקום השולחנות ביחס לחשמל ולגודל השטח מבחינה פונקציונלית, וגם אווירה ביתית לעובדים ומצד שני שהמקום יראה מסודר ונוח לעבודה.

התייעצו עם העובדים שלכם

אם עכשיו נוכל להגיד לכם שאתם יכולים מצד אחד להקים את משרד החלומות שלכם ומצד שני לעלות מוטיבציה, פרואקטיביות ותפוקה בקרב העובדים שלכם מה תגידו?

מחקרים רבים קושרים בין שיתופיות ותחושת נאמנות למקום העבודה לפרודוקטיביות ועלייה במוטיבציה, למעשה – עובד שירגיש שבעל העסק שלו מתייחס גם לדעה שלו, לוקח אותו כפקטור משפיע בהחלטה חשובה כמו החלטת עיצוב המשרד ואף לוקח את עצותיו גורם לעובד להרגיש כחלק בלתי נפרד מהעסק כמו כן מעלה את רמת הלויאליות שלו. יחד עם זאת, עולה גם המוטיבציה והפרודקטיביות של העובד.

הקמת משרד לפעמים יכולה להיות אירוע מתיש במיוחד, בדיוק לשם כך המומחים של ספינזי נמצאים איתכם לאורך כל הדרך. מזמינים אתכם להרים אלינו שיחה עוד היום.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד