איך בוחרים כסא מחשב?

שאלה חשובה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא איך בוחרים כיסא מחשב? לעתים אנו בוחרים כיסא מחשב על פי המחיר או המראה בלבד. בחירת כיסא למשרד או כיסא מחשב לבית על פי שני הפרמטרים האלה בלבד עלולה לפגוע בכם.

בחירת כיסא משרדי או כיסא לעבודה מול מחשב נשמעת לרוב האנשים כמשימה פשוטה עד מאוד. אך כשאנחנו רוכשים את הכיסא מבלי ההבנה הנדרשת בבחירת הכיסא אנחנו יכולים להסב לעצמנו נזק לטווח ארוך ולעתים לטווח הקצר. בחירת כיסא צריכה להישקל בשני פרמטרים: הנוחות שלכם וסכום הכסף שאתם מוכנים להשקיע בבריאות שלכם.

על נוחות לא מתפשרים

אם אתם לא יודעים איך בוחרים כסא מחשב, כדאי שתדעו שעבודה ממושכת מול המחשב וישיבה על כיסא משרדי שלא מותאם לגב שלכם עלול להוביל לנזק לטווח הרחוק ולעתים גם בטווח הקצר. במידה ואתם מודעים על סכנות הכורחות בישיבה ממושכת סביר להניח שלא הייתם מתפשרים על בריאותכם. כשאנחנו ניגשים לבחירת כיסא עלינו לא”להינעל ” על כיסא מסוים שהמליצו עליו אלא לבדוק כיסאות נוספים. הסיבה היא שאדם שונה מרעו ולכן מה שמתאים לחברכם לא בהכרח יתאים לכם. בנוסף, מומלץ להרגיש את הכיסא ולא בהכרח להזמין ישר מהאינטרנט מהסיבה הפשוטה שאין אנו יודעים כיצד נרגיש על גבינו את הכיסא. אם אתם מתמקדים על איכות כדאי שתחפשו בדים עמידים לאורך זמן ונושמים, בד שהוא לא מאוורר יגרום לנו להזעת יתר. ודבר אחרון חפשו כיסא שהוא מתכוונן ומאפשר גמישות והתאמה למשתמש.

מחירי כיסאות מחשב

מחירי כיסאות משרדיים כמו כסאות עבודה מול מחשב, כסאות מנהלים, כסאות אורחים וגם כסאות תלמיד, יכולים לנוע בטווח של 200 שקלים ועד 2000 שקל ואולי גם יותר. אם כסף הוא הבעיה כדאי שתחפשו את הכיסא שייתן לכם את המיטב בתקציב שבו אתם מתכוונים לרכוש את הכיסא. עם זאת אל תתפתו ללכת על הכיסא הזול ביותר כי זה עוד כיסא, זאת הבריאות שלכם. מחקרים מראים שישיבה ממושכה על כיסא שלא מותאם לכם עלול לפגוע בכם בטווח הקצר בפרט ובטווח הרחוק בכלל.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד