יתרונות כסא מחשב אורטופדי

שעות עבודה רבות במשרד או בקיוביקל יכולות להשפיע על הבריאות שלכם, לא תמיד בהקשר חיובי! כל עובד יכול להעיד שרמת התפוקה שלו בעבודה משתנה ותלויה בין היתר, בכיסא עליו הוא יושב יום ביומו. לא לחינם מומחים בתחום האורתופדי פיתחו שיטות שונות כדי להקל על הגב הכל-כך חשוב לנו – מכיוון שהנושא ועמוד השדרה רגישים ביותר, וכל חוליה בגב וטיפול בה יכולים לעשות נזק בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, חשוב לבחור כסא מחשב אורטופדי, שמבחינה ארגונומית יכול להפוך את הישיבה מול המחשב לממושכת ויעילה. ספורט בהחלט יכול בהחלט לגרום להרגשה טובה ולשחרור הגוף, אבל עד שאתם מגיעים בסוף יום עבודה למכון הכושר, או לפארק כדי להתאמן, הכאבים המסתמנים בגופכם לבטח לא נותנים לכם מנוח. מה גם שהמתח הנפשי והכאב במפרקים ובעמוד השדרה הנגרם כתוצאה ממה שנקרא ארגונומיה פיזיולוגית לקויה, נותן אותותיו. במקרה כזה גם שינוי תנוחה של הישיבה לא נותן תוצאות. אז למה לחסוך כסף כשמדובר על הבריאות שלכם?

יתרונות הכסא האורטופדי – מזעור נזקים

למעשה, כאשר אנחנו מדברים על כסא מחשב אורטופדי אנו מייחסים לו יתרונות רבים. כאשר אנחנו יושבים על כיסא אורתופדי איכותי אנו דואגים לגוף לישיבה נכונה. ישיבה נכונה היא ישיבה בה כפות הרגליים מונחות על הרצפה, הרגליים מונחות בזווית של 90 מעלות, הגב זקוף תוך כדי שהשוקיים מקבילות לרצפה. נשמע כמו המון פרוצדורה? אז זהו שלא. אם אתם כרגע יושבים מול מחשב, סביר להניח שתוך כדי הקריאה תגלו שאתם לא ממש יושבים בזווית הכי נכונה לגוף שלכם, אבל אנחנו גם לגמרי לא מאשימים אתכם. זה כמעט בלתי אפשרי לשמור על הגוף במנח כזה כל עוד אנחנו לא יושבים על כיסא ייעודי אשר דואג לתפוס את כל הגוף שלנו בצורה כזו ולאלץ אותנו לשבת כך. אך אם הבריאות שלכם חשובה לכם, אתם לא יכולים להתעלם מזה כלל.

למה כדאי לרכוש כסא מחשב אורטופדי?

לא משנה מי יושב על הכיסא המשרדי – עבודה במזכירות או בהנהלה מול מחשב נמצאה כיעילה פחות, ולא משנה מי עובד עליו, כאשר הכיסא לא עמד בסטנדרטים המקלים על ה-Repetitive Strain Injries:RSI. הגדרה זו בעצם מאגדת את כל הסימפטומים אשר גורמים לפציעות, למחלות ולנזקי גוף מתמשכים על הגידים, המפרקים וכיוצא בזה. כך שגם אם אתם לא מרגישים זאת עכשיו, יכול להיות שעם הזמן. כלומר, חודשים עד שנים, תגלו לפתע שהעבודה לקחה מכם את הבריאות, ברמה כרונית.

כיסא אורטופדי משוכלל

כיסאות אורתופדיים מגיעים עם כל מיני סוגי תמיכות לגב העליון והגב התחתון. למשל שרוול אוויר מתנפח, שנותן תמיכה לעמוד השדרה בחלק התחתון שלו. בזמן עבודה מול מחשב, חשוב גם הגובה כאשר אתם יושבים מול המסך, לכן כדאי שיהיה בו גם מושב מתכוונן, שזה הרבה פעמים מגיע ברירת מחדל. חשוב שגובכם יהיה מעל פני המסך אבל לא בהרבה. כדי למנוע נזק גם למפרקים, חשוב שיהיה כוונון גם לידיים עם ידיות מתכווננות. כדי לשמור על חוליות הצוואר, ניתן להוסיף משענת ראש אורטופדית. חשוב שיהיה מנגנון לשינוי הזווית של משענת הגב, כדי לא לגרום למצב ישיבה מונוטוני לאורך זמן, שגם יכול לפגוע בבריאות. נזק לעמוד השדרה, לגפיים, ומתח נפשי שיכולים לגרום גם למחלות לב וכלי דם יכולים להימנע על ידכם, אם תחליטו להשקיע בכיסא אורטופדי שיש בו מנגנוני כיוונון רבים שאותם ציינו. חבל שתצטרכו להיפרד לשלום מהעבודה לטווח הקצר, ומאורח חיים בריא לטווח ארוך – חפשו כיסא אורתופדי מתאים למחשב עוד היום!

כסא מחשב אורטופדי – רק עם ספינזי

כאשר אנחנו מדברים על בחירת כסא מחשב אורטופדי אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, אנחנו מצד אחד אמורים לשלב בריאות עם נוחות ואל לנו לשכוח את עניין הסטייל. בדויק לשם כך, המומחים של ספינזי נמצאים כאן עבורכם עם ניסיון של למעלה מ – 40 שנה בתחום. יחד איתכם נבין מה הם הצרכים שלכם ונתאים את הכסא המתאים ביותר. אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו עוד היום!

 

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד