בחירת הכיסא המשרדי המתאים ביותר לעובדים שלך

בחירת כיסא משרדי נכון לעובדים שלך היא אחת ההחלטות ההחלטות החשובות ביותר בעסק שלך. בסופו של דבר, כולנו רוצים שלעובדים שלנו יהיה נוח ונעים בסביבת העבודה שלהם במשרד. חוץ מזה, בחירת הרהיטים הטובים ביותר האפשריים עבור העובדים שלך זה חיוני, מכיוון שהעובדים שלך יבלו זמן רב בישיבה עליהם וישפיעו על התפוקה שלהם. אמנם, לך יותר קל לבחור את הכיסא המתאים לעצמך, אבל לעובדים שלך יש צרכים שונים ולכל אחת ואחד מהם יכול להתאים כיסא שונה. על מנת לעזור לך לעשות את הבחירה הטובה ביותר ברכישת הכיסא המשרדי הבא לעובדים שלך, הנה כמה טיפים שחייבים לדעת לפני שמתחילים בחיפושים:

1. התאמה לצרכים של העובדים – מהם השימושים בכיסא המשרד?

הצעד הראשון בתהליך בחירת כסא משרדי, שיתאים באופן הטוב ביותר לחלל עבודה ולעובדים שלך, הוא קביעת הפונקציה העיקרית של החדר. למשל, אם אתם מנהלים מוקד טלפוני, אולי כדאי לכם להשקיע בכיסאות עמידים ונוחים לאורך כל היום. אם יש לך חדר ישיבות שבו מנהלים נפגשים עם לקוחות, אז אולי כדאי לך ללכת עם כיסאות שנראים טוב ומתאימים לזהות המותג שלך. בימים אלה, להיות פרודוקטיבי יכול להיות קשה. ככל שהסחות הדעת מתגברות, חשוב לוודא שיש לך את חלל העבודה הטוב ביותר, שבו העובדים וחברי הצוות שלך יכולים להרגיש בנוח ולהיות ממוקדים. הדרך הטובה ביותר ליצור סביבה מסוג זה היא עם ריהוט מותאם אישית, שיעזור לכולם לעבוד באופן מיטבי. בחירת כיסאות נוחים ומעוצבים יכולים לשמש כדרך לפתות עובדים לחברה וגם יכולים להגביר את התפוקה. אז לפני שמתחילים לחפש את הכיסא המתאים ביותר, כדאי לחשוב מהם השימושים העיקריים של העובדים שלך- האם מדובר בעבודה הכוללת ישיבה ממושכת על הכיסא? האם מדובר בתחנות עבודה שהעובדים משלבים עמידה וישיבה או שמדובר בעבודה בישיבה הדורשת תנועתיות וגמישות? הגדרת השימוש בכיסא חשובה כי היא משפיע על סוג הכיסא ולבסוף גם על המחיר. לכן, זהו השלב הראשון שאותו יש להגדיר. ברגע שנדע את כל השימושים הנדרשים מהכיסא, נוכל לדעת מה אנחנו מחפשים ובכך להקל על התהליך ואף לקצר אותו.

2. התאמה לסביבה העבודה – האם הכיסא מתכתב עם צרכי הסביבה?

לאחר שהגדרנו את הצרכים הספציפיים שיש לנו, אנחנו צריכים למצוא את הכיסאות שעומדים בדרישות ומספקים הצרכים. חשוב לקחת בחשבון גם את ממדי הכיסא , כך שיתאימו באופן טוב ביותר לחלל העבודה שלנו. מצד אחד הכיסא צריך להיות במידה מספיק טובה כך שיהיה נוח לשבת עליו לאורך זמן. מצד שני, צריך להתאים לגודל עמדת העבודה ותנאי השטח. כשאנחנו מתייחסים לממדי הכיסא אנו מדברים על גובה ידיות, גובה מושב וגובה הגב. בהתייחסות לגובה הידיות אנחנו רוצים לוודא שניתן להכניס את הידיות מתחת לשולחן או לחלופין , שהידיות יהיו בקו אפס עם השולחן. וכך תתאפשר ישיבה אופטימלית בעבודה מול מחשב שתגביר את הנוחות ולבסוף את התפורה מכל עובד. לכן, כדאי לבחור בכיסא המאפשר כוונון בקלות, כדי להתאים לסוגי גוף שונים ולהתאים לכמה שיותר צרכים. צריך להיות לו כוונון גובה, כוונון עומק המושב, כוונון גובה משענת הגב ומשענות ידיים שניתן לכוונן גם למעלה/למטה וגם פנימה/חוצה. תמיכה במותניים. לאזור המותניים (הגב התחתון) יש עיקול פנימה שאמור להיתמך כראוי על ידי כל כיסא משרדי. חוץ מזה, בבחירת הכיסא יש להתייחס גם למראה החיצוני, שאינו פחות חשוב. כדאי לוודא שהכיסא מתכתב עם עיצוב המשרד וכל ריהוט נוסף שקיים בו. לסיכום, מה שיש לקחת בחשבון הוא סידור הישיבה בחלל העבודה מידות חלל העבודה, הכיסא ועמדות העבודה ומראה הכיסא.

3. סקר שוק – איפה הכי כדאי לרכוש כסאות?

להתחיל על ידי דפדוף בין אתרים המכילים תמונות של כיסאות שונים ולהשוות את הדגמים. הבעיה היא, שלא תמיד דרך התמונה נוכל להבין את איכות המוצר. לכן, חשוב לבחור באתרים המכילים מפרט נרחב על הכיסא הכולל את היתרונות שלו ביחס לאחרים. זה יקל על השוואת מחירים ולבחור משהו שמתאים לצרכים שלך. יש לשים לב למרכיבי הכיסא. למשל, אילו פונקציות כולל המנגנון, כמה משקל יכול להחזיק כל כיסא, מאילו חומרים הוא עשוי. ידוע שאיכות הכיסא נמדדת לאורך זמן, ככל שנשתמש יותר בכיסא כך הבלאי שלו מהיר יותר. לכן חשוב לקחת בחשבון שדמוי עור עם הזמן מתקלף, וככל שהשימוש בו תכוף יותר כך הוא מתקלף מהר יותר. כסאות מרופדים בבד לרוב קשה לנקות . לכן, ההמלצה שלנו נכון להיום אלה כסאות מרופדים ברשת או משולבים רשת ובד שלהם הבלאי האיטי ביותר. לאחר שבדקתם במספר אתרים וצמצמתם את האופציות שלכם, כדאי לקבוע פגישה לבחינת המוצרים באולם התצוגה ובאמת להרגיש את כל אחד מהכיסאות.

4. נוחות – איך יודעים מה באמת נוח?

נוחות היא הגורם החשוב ביותר בתהליך בחירת כיסא משרדי. זאת השאלה שאנחנו תמיד שואלים את עצמנו וגם השאלה המרכזית שאנו מקבלים מהלקוחות שלנו. אז קודם כל, כמו שכולם כבר יודעים, הנוחות היא אינדיבידואלית. זאת אומרת שכל אדם יכול להרגיש נוחות שונה בישיבה על אותו הכיסא בדיוק. מה זה אומר בעצם? שאין כיסא אחד שמתאים לכולם. התשובה היא, בדרך כלל לא. אז מה הפתרון? לשם כך התכנסנו. כיסא נוח הוא כיסא שהיושב עליו ירגיש תחושת נינוחות וללא כאב. ישנם אנשים, שברגע הישיבה על הכיסא מיד מרגישים את התחושה הזו. ישנם אחרים, שלוקח להם קצת זמן להתחיל להרגיש את התמיכה והנוחות. לכן, כשאתם מגיעים לפגישה הייעוץ לבחינת המוצרים, מומלץ לכוון כל כיסא לצורת הישיבה הנוחה שלך ולשבת לפחות 15 דקות כדי להתחיל ולהרגיש את הנוחות שלו. לרוב, כסאות המאפשרים פונקציות מרובות לכוונון הישיבה יתאימו ליותר אנשים. זו בעצם המטרה של כיסא ארגונומי פונקציונלי, לאפשר התאמה אישית לכמה שיותר מבני גוף. לכן, מומלץ לבחור בכיסאות מתכווננים שיכולים להיות נוחים לכמה שיותר מהעובדים שלך וזאת כתוצאה מהאפשרות של כל עובד לכוון את הכיסא כך שיתאים לנוחות האישית שלו.

5. תקציב – עלות מול תועלת

לאחר שקבעת איזה סוג של כיסא אתם מחפשים, הגיע הזמן לשקול מהו המחיר המקסימלי שיש להשקיע עבור כל יחידה. אמנם חשוב להקטין את העלויות בבחירת ריהוט משרדי, אך זכור כי רכישת כסאות זולים עשויה להיות צורך להחליף אותם מספר פעמים במהלך מספר שנים – מה שיעלה יותר מהשקעה בכיסאות איכותיים בהתחלה. בנוסף, כיסא פשוט שאינו כולל פונקציות להתאמה יכול להשפיע על נוחות העובדים ובהמשך גם על התפוקה. אפשר בהחלט ליישם את האמירה עתיקת היומין ‘אתה מקבל מה שאתה משלם’ על ריהוט משרדי! בואו נודה בזה, לרוב, הכיסאות היקרים יותר הם נוחים יותר, איכותיים יותר ויחזיקו מעמד זמן רב יותר. אצלנו מקבלים בדיוק את מה שמשלמים עבורו וזה בהתחייבות

6. הגדרת כמות הכיסאות הנדרשת לטווח הארוך – יתרון כלכלי

הגדרת הכמות הנדרשת באופן מידי וגם לטווח הארוך על ידי קניות מרוכזות היא דרך טובה יותר לעשות קניות מכיוון שהיא עוזרת לך לחסוך זמן, כסף ומאמץ. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי רכישת ציוד משרדי בכמויות גדולות. כאשר רוכשים ציוד משרדי בכמויות גדולות, אנחנו יכולים לקבל יתרון במחירים סיטונאיים. כן, זה דורש קצת השקעה בהתחלה אבל אז זה עוזר לך לחסוך זמן וכסף בטווח הארוך. בשלב משא ומתן על רכישת הכיסאות מומלץ לבחון את עניין הכמות.

7. התייעצות עם מומחים – מה לשאול בפגישת הייעוץ?

אז הגעתם לפגישת הייעוץ, מעולה, אתם כבר בשלבים מתקדמים בתהליך. אז אנחנו בודקים שאנחנו עומדים מול מומחה או מול איש מכירות שרק מנסה לדחוף לכם מוצר. נציג ששואל אתכם שאלות רבות, סביר להניח שהוא באמת רוצה להבין את הצורך שלך, כדי להתאים לך את המוצר הטוב ביותר. בנוסף, יש לוודא שעבור כל מוצר שמציע הנציג, הוא מציין את היתרונות והחסרונות הקיימים. הרי לא יכול להיות מוצר שיש לו רק יתרונות. חשוב שגם אתם תשאלו האם יש כל מוצר מכיל אחריות, מהי משך האחריות ועל מה בדיוק האחריות.

אז אם חשוב לכם למצוא כיסא משרדי, שיהיה הטוב ביותר עבור העובדים שלכם, כדי שיתנו לכם שקט ותפוקה גבוהה, אנחנו כאן בשבילכם לעזור בתהליך המפרך הזה. אם אתם מכירים מישהו שזקוק לעזרה, שתפו את המאמר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

רוצים להתעדכן על הנחות ומבצעים?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ותיהנו מעידכונים בזמן אמת על מבצעים מיוחדים!

מידע שימושי נוסף שנבחר עבורכם

חיפוש מוצר
close slider