תיקון ושיפוץ כסאות משרדיים

חושבים שהבן או הבת זוג שלכם מכירים אותכם הכי טוב? תחשבו שוב! הגב שלכם התרגל למערכת הגב של הכיסא בעבודה ולא יכול להתרגל למשהו אחר? יש פתרון פשוט. אם התקלקל אפשר לקבל שירות תיקון כיסאות משרדיים אצלנו.

לא חייבים להיפרד עם הכיסא ניזוק בצורה כזאת או אחרת. תוכלו להחליף את הריפוד של הכיסא במידה והוא נקרא או אולי לשפץ את הכיסא ואם יש לכם טיפה חוש טכני תוכלו לקנות את החלפים ולעשות זאת בעצמכם. תיקון כיסאות משרדיים הוא שירות שאנחנו נותנים לחברות שעובדות איתנו כבר שנים. ועכשיו גם לכם אנשים פרטיים.

חידוש ריפוד לכסאות משרד

הרבה פעמים, במודע או שלא במודע אנחנו יוצרים יחסי תלות בינינו לבין חפצים שיקרים לנו. הכיסא שאנחנו רגילים אליו במשך כמה שנים, מה לעשות מתבלה, ובפניכם עומדת שתי אופציות. לזרוק ולהחליף באחד חדש או שמא לחסוך עלויות לתקן את ריפוד הכיסא האוהב עליכם. ישנם לא מעט חברות רהיטים שמתעסקות גם בחידוש הריפוד של הכיסא. לתהליך שני יתרונות בולטים: הראשון, להמשיך לעבוד על אותו כיסא אהוב. השני, חיסכון גדול בעלויות.

תיקון כיסאות משרד

מי לא מכיר את האלתורים שעושים לכיסא שבור, מוספים ספרים מתחת בכדי לאזן את הגלגלים או שלא נשענים על המשענת שמא הכיסא יתפרק. במקום לאחסן עוד ועוד כיסאות שבורים במחסנים שלכם ולרכוש חדשים, תוכלו תמיד לתקן אותם. תיקון כיסאות משרד יכול לחסוך לכם מאות אם לא אלפי שקלים על כיסאות משרד שונים. ישנן לא מעט חברות שמתעסקות בשיפוץ הכיסאות.

חלקי חילוף לכסא משרדי

נשברה לכם ידית הכיסא או אולי גלגל מכיסא המזכירה שלכם? ובכן לא חובה להחליף את כל הכיסא. ייתכן והנזק לא מצריך החלפה של הכיסא. אם ניחתם בחוש טכני קל. תוכלו להחליף את זאת בעצמכם. כל מה שתצטרכו לעשות זה לרכוש את החלקי חילוף לכיסא שניזוק ואם טיפה הדרכה לעשות זאת בעצמכם. היתרון הגדול הוא כמובן החיסכון בכסף. אתם תשלמו אך ורק על העלויות של החלקי חילוף.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד