שולחנות מנהלים מעוצבים

לפני שעושים סיעור מוחות בישיבת הצוות על איך שהמודל העסקי הבא שיניב לכם כסף ייבנה, יש דבר אחד שיכול להזניק אתכם לעמדה טובה פי כמה וכמה בהקשר של יוקרה, בהקשר של מעמד ובהקשר של עצמה.

שולחנות מנהלים מעוצבים! אכן, פריט ריהוט שיכול לשנות לכם תמונה עסקית שלמה, ובעזרתו כבר יסתכלו עליכם אחרת – גם הלקוחות וגם העובדים!

החלפת רהיטים – שולחן חדש למנהלים

לא הגיע הזמן להיפטר ממפריט חיוני אך ישן למראה? המשרד יכול לקבל אווירה חדשה ונוצצת להפליא – כל מה שצריך זה להחליף את השולחן הישן במשרד עם שולחן מנהלים מעוצב: כך ההרגשה תשתפר, העסקים יכולים לפרוח, ונדמה שמכאן והלאה אפשר לפתוח דף חדש, אשר יכול להתבטא בדרך עסקית חדשה ורווחית! כיום ניתן למצוא שולחנות מנהלים מעוצבים רבים, ואין צורך בהתאמצות מצדכם בהקשר להזמנת מוצר מקטלוג אינטרנטי ממדינה זרה ורחוקה, אשר יכולה לייקר את השולחן משמעותית : קפיצה קטנה לתל אביב, או פתרון פשוט יותר – שיחה ישירות למשרדי ספינזי הן אולי הפתרון האידאלי כדי שתתחדשו בפריט ריהוט פונקציונלי ומהודר, שולחן ניהולי משרדי!

ריהוט למנהלים

שולחנות מנהלים מעוצבים ברמות שונות, כמו גם בצבעים לא מעטים – בחירה של שולחן מנהלים לא בהכרח חייב להיות מעץ מלא, אלא גם בעיצוב של שולחן זכוכית, שולחן מנהל בצבע לבן וכן הלאה. אותו שולחן מנהלים העשוי מעץ לא מחויב שיהיה בנוי משכבות רבות של עץ, כי ניתן למצוא גם שהשולחן המבריק למשעי יהיה מורכב משכבת פורניר אשר מקנה עיצוב פנטסטי, כיאה למנכ”לים המעוניינים להראות שליטה, נוכחות ועסק משגשג! רגלי השולחן לא מחויבים להיות רק פיסת עץ חסרת שימוש, מלבד תמיכה לרהיט עצמו, אלא גם לתפקד כמדף מגירות, ובכך לתרום לפונקציונליות אמתית.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד