שולחנות וכסאות למסעדות – דגשים חשובים

שולחנות וכסאות למסעדות שונה מריהוט משרדי – הן בעיצוב שלו לא אחת, והן במה שהוא אמור לשדר, כמו גם הצורך שהוא צריך למלא ללקוחות מעבר לעניין הבסיסי! אם משרד עורכי דין צריך להראות נישה רצינית מבחינת הריהוט, זאת אומרת: כורסאות, שולחנות והכיסאות – הרי שבמסעדה הרעיון עובד בצורה שונה לגמרי לא פעם.

בבית קפה או במסעדה הישיבה היא חלק מהחוויה, אבל בניגוד למושב אורטופדי במשרד שהלקוח היושב עליו מרגיש שנוח לו מספיק כדי לעשות עסקים בשווי של כמה אלפי דולרים לפחות, במסעדה (אם היא לא יוקרתית) הרעיון הוא תחלופה גבוהה של לקוחות – משמע מתבססים על כמות ולא איכות! הנה כמה דגשים חשובים על שולחנות וכסאות למסעדות.

שולחנות לקפיטריה ומסעדות

מבחינה מעשית, שולחנות צריכים למלא כמה פונקציות במסעדות: ראשית – שיהיה קל להזיזן, על מנת שניתן יהיה לשטוף יותר בקלות את החלקים מתחת לשולחן במסעדה (אם זה באופן יומי אז בכלל המשקל מהווה גורם משמעותי – במקרה כזה ניתן למצוא גם שולחנות מלבניים מתקפלים). שנית, אם מדובר על בית קפה למשל רצוי לחשוב אולי על שולחן קפיטריה מעוצב לאווירה אינטימית, אשר מה שמייחד אותו זה משטח קטן עם מעמד גבוה מחובר אשר עשוי מחומר אלומיניום למשל. שולחן כזה מבודל בישיבה קצרה ותחלופה גבוהה של לקוחות, וקל לניקוי גם כן. עם לוקחים שולחן עץ מומלץ להשתמש בציפוי פורמייקה לניקוי קליל ושמירה על פלטת העץ.

כיסאות ישיבה למסעדות

כמו שולחנות, גם כאן המשקל יכול להוות פונקציה חשובה כשמדברים על דגשים חשובים בכיסא למסעדה או חדר אוכל במשרד שלכם . לפיכך, ניתן למצוא כיסאות העשויים פלסטיק הנוחים לניקוי, ומצד שני הם נראים מעוצבים ומחירם לא יקר יחסית! כמו המשקל, גם היציבות היא דגש חשוב, ולכן ניתן למצוא לא מעט כיסאות פלסטיק עם רגלי מתכת ששיכולים לתת מענה ללקוחות קטנים וגם גדולים.כמובן שאם המסעדה שלכם משדרת יוקרה, כנראה שתרצו להשקיע יותר מכמה כיסאות פלסטיק ושולחנות קפיטריה – במקרה כזה ניתן למצוא כורסאות מרופדות וגם שולחנות זכוכית מרהיבים. כמובן שניתן למצוא שולחן עם גימור טוב ועליו לשים את ציפוי הזכוכית.

שולחנות וכיסאות למסעדות – העין אוכלת

כאשר אנחנו מדברים על כיסאות ושולחנות למסעדות אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, מצד אחד אנו צריכים שולחנות וכיסאות אשר ניתן לנקות אותם ולשנע אותן בצורה יעילה. 

אחד הדברים שמסעדנים רבים התחילו להבין יחד עם התפתחות הדיגיטל והאינסטגרם היא שהעין אוכלת, ככל שמקום נראה יותר אטרקטיבי, מנות מצטלמות יותר טוב כך גם העסק עולה. 

עשו ניסוי קטן, הגישו מנה אל הלקוח שלכם ובדקו מה הוא עושה קודם – מצלם או לוקח ביס? טוב, התשובה די ברורה. אגב, זה מה שהלקוח שלכם עושה גם לא במודע ברגע שהוא רואה את המקום מבחוץ, כיסאות ושולחנות איכותיים באים להעיד המון על בית העסק, כמו שכבר הבנתם – העין אוכלת.

אתם בטח תוהים איך אפשר למצוא כיסאות ושולחנות אשר מצד אחד יתפסו את העין ומצד שני יהיו נוחות לשינוע וניקיון? המומחים של ספינזי מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד