ריהוט משרדי עורכי דין

אז עברו כמה שנים מאז שסיימתם את הסטאז´, צברתם ניסיון וגם מאגר לקוחות לא קטן. הגיע הרגע, ואתם מעוניינים להתחדש במשרד עורכי דין וגם ריהוט משרד עורכי דין משלכם.

אם כבר השקעתם בחליפות ובלבוש, למה לא להשקיע גם בעיצוב ובאיכות הריהוט במשרד? כמה להוציא, על מה להוציא מבחינת אבזור נלווה לצד הרהיטים, זה כבר תלוי באיזו אווירה רוצים לשדר כשהלקוח עובר בדלת! לא רק צבע חשוב כשבוחרים ריהוט משרד עורכי דין, מה לגבי הנגישות למסמכים? ארון מסמכים צריך להיות נגיש הן מבחינת הגובה והן מבחינת הסגנון שלו – זאת אומרת, להראות את תכולת הקלסרים או להפוך אותה לחבויה? במקרה כזה, לא חייבים ארון עם דלתות הזזה אלא ארון כוורת. רוצים לשמוע עוד עצות בתחום הריהוט המשרדי? אפשרות לראות את פרויקט ריהוט משרד עו”ד שטרנברג לדוגמה.

ריהוט משרד עורכי דין

פעמים רבות עורכי-דין בוחרים, ואולי בצדק, במראה שמרני למשרד. מראה כזה יכול לכלול לרוב עץ יוקרתי ומלא של שולחן מנהלים, עם גימור פורניר שגורם להוזלת המוצר משמעותית, אך עדיין למראית עין לקוח יחשוב שהגיע למשרד מכובד ביותר! ואם אנחנו מזכירים לקוחות, למה שהלקוחות לא ישבו על ספות חדר המתנה המגיעות כסט אחד – חד, דו ותלת- מושבי. תוכלו להשיג ספות כאלו מעור שחור, או דמוי עור אם תחפשו משהו קצת פחות יקר. ואם כבר מדברים על ספות, למה לא להכניס שולחן המתנה מלבני להניח את הקפה או את המגזין? דבר כזה נותן מראה סולידי, אך מתחשב. דוגמאות אלו הן מה שנותנות מראה קלאסי, שמרני ויוקרתי בזמן ריהוט משרד עורכי דין אם הם נרכשים בצבעים כמו חום ושחור. יש כאלו אשר ירצו להתחדש בריהוט משרדי עכשווי, שזה אמנם פחות מקובל, אבל זה כבר רצונו של הלקוח. בכל מקרה, ניתן למצוא מענה מקצועי של מעצב, הכפוף לחברה המייצרת או מייבאת את הריהוט המשרדי המדובר.

ריהוט משרד יוקרתי לעו”ד

אמנם עורכי-דין הם לא אנשי היי-טק, אבל הגב שלהם חשוב לא פחות! גם בריאות העובדים כמו המזכירה והסטאז’ר במשרד, הם עיקרון שעליו צריך לחשוב במיוחד, כאשר באים לרכוש ריהוט משרד עורכי דין שנחשב יוקרתי, כמו של עורכי-דין! הרעיון הוא להביא כיסאות מזכירה טובים (שבקטגוריה של כיסאות אלו נכללים כלל העובדים הזוטרים של המשרד), שיתנו תמיכה לשעות עבודה המרובות בישיבה. במקרה כזה צריך לחשוב על ניידות טובה עם גלגלים איכותיים, כוונון המושב וזוויות הגב, וכיוונון ידיות הכיסא כדי להקל על המפרקים בידיים. להשקיע היום במשרד מבחינת עיצוב וריהוט יכול להיות משימה לא קלה. כמה להשקיע? זה לא בהכרח העיקר בנושא. מספיק איש מכירות שהוא גם יועץ עיצוב מקצועי, ופתיחת משרד העו”ד שלכם כבר יכולה להתחיל ברגל ימין!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד