ריהוט משרדי אופן ספייס – 5 שלבים בתהליך עבודה נכון

למרות התקופה האחרונה שחווינו והרצון להתרחק אחד מהשני כדי לשמור על הבריאות, ריהוט משרדי אופן ספייס עדיין מבוצע מטעמי נוחות וחסכון במקום. ישנם מגוון סוגים של אופן ספייס כאשר הפופולרי ביותר הוא מחיצות אקוסטיות מאלומיניום בשילוב בד אקוסטי בצבע לבחירה.

אילו שלבים כדאי שיתבצעו בתהליך ריהוט משרדי אופן ספייס?

  1. ביצוע תכנון על פי צרכי הלקוח – בשלב זה אנו שואלים את הלקוח מספר שאלות כדי למקד את הצורך. למשל, איך הוא רוצה שהחלל יראה בסוף ומה הוא מצפה לקבל מאתנו. לאחר מכן, אנו מגיעים לשטח לבצע מדידות כדי לוודא שיש מספיק מקום להוציא לפועל את רצונו של הלקוח תוך התחשבות במרחקי מעבר, מרחקי ישיבה מיקום חשמל כולל הזזה של נקודות חשמל במידת הצורך.
  2. הכנת שרטוטים – בשלב זה הלקוח מקבל שרטוטים של החלל וגם שרטוטים של הרהיטים כדי שיהיה ברור מה הוא הולך לקבל. בשלב זה אנו יושבים עם הלקוח ומסבירים כל שרטוט כדי להבטיח שאין אי הבנות. שלב זה מסתיים כאשר הלקוח הבין את השרטוטים ואישר אותם.
  3. שלב הייצור – בשלב זה אנו מייצרים בנגרייה את כל ריהוט העץ ובמסגרייה את ריהוט המתכת. השלב מתחיל בהזמנת חומרים, מה שלוקח בין 3-7 ימי עסקים. ברגע שמגיע חומר הגלם לקוח בין 7-10 ימי עסקים לבצע את החיתוך על פי התכנון.
  4. בדיקת איכות – בשלב זה אנו מוודאים שכל המידות תקינות ושפלטות העץ והמתכת מתאימות להתקנה ושאין שום פגיעות שעלולות לקרות במעבר החומרים בתהליך הייצור. בנוסף, אנו דואגים שיש מספיק חלקים להרכבה כמו ברגים וכדומה.
  5. תיאום האספקה – כאשר בדיקת האיכות מסתיימת בהצלחה אנו פונים אל הלקוח כדי לתאם את מועד האספקה שיהיה נוח גם ללקוח וגם לנו.

חשוב לנו לאחר סיום ביצוע העבודה לדבר עם הלקוח ולוודא שאכן הוא קיבל את מה שהוא ציפה לקבל ואיך הוא חווה את תהליך. המטרה היא להשתפר מבחינת השירות ללקוח ולייעל את התהליך הנ”ל מפרויקט לפרויקט.

לצפייה בדוגמאות לפרויקטים ביצענו עבור הלקוחות שלנו אפשר ללחוץ כאן

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד