רהיטי משרד מעוצבים

מאז שהכריזו על מהפכה בעולם העיצוב, לקח אמנם לא מעט זמן גם לרהיטים לעבור שינוי לטובה, אבל לבסוף השינוי התחלחל גם לעולם הזה, ובפרט לריהוט המשרדי!

בכל משרד הדוגל באווירה חדשנית אך יוקרתית של רהיטי משרד מעוצבים, ניתן למצוא ארונות, כיסאות, ספות ושולחנות, ברוח המאה ה-21!

עיצוב משרד מעולם אחר

ניתן לומר שמראה המשרד השמרני עדיין נשמר, אבל כיאה לכל פריט אופנה, גם במקומות עבודה רבים בעולם המנהלים מעוניינים לחדש. הדבר מתבטא בין היתר בשולחנות קלים להזזה אך יציבים מאוד, כאשר הרגליים עשויות ממתכת ומסגרת השולחן עשויה זכוכית שקופה למשל, והשולחן נבנה בקפידה על פי מידות של משרד עכשווי למהדרין. אין צורך במילימטר אחד יותר לסביבת העבודה מול המחשב והמסך השטוח, והקומפקטיות שעוצבה לחדר המשרד בעזרת ריהוט מתקדם, גם באה לידי ביטוי בנוחות שבה ניתן לשלוף את הניירת ההכרחית, רק בתנועת יד זריזה אל מתחת לשולחן. נראה שבבוא הזמן כבר לא נצטרף ארוניות בצידי החדר, כי הכל כבר יהיה מובנה לשולחן באופן פונקציונלי מושלם!

רהיטי משרד מעוצבים בסטייל – פינות המתנה ברוח המשרד

אי אפשר להכתיב סטייל בלי לדאוג שהמשרד ייראה כמו מיליון דולר: לצד האקווריום אשר מלא בדגים שאולי רכשתם, באזור אשר לא לשווא נקרא “פינת המתנה”, יושב לו הלקוח לתומו, על כיסא מדגם סיציליה או ליצ acteי. מלבד ארומת הקפה, הוא מרגיש באירוח הדומה לזה שבלובי בית מלון! אך אין זה רק טעם האספרסו או עיצוב הפנים האוונגרדי אשר נותנים את אותה הרגשה – זהו כיסא ההמתנה אשר נותן הרגשה עילאית כאילו המשתמש בו יושב על ענן, עם ריח של עור, ועיצוב איטלקי אותנטי. אותו לקוח כבר יתיישב על הכורסה בנעימים, ומכאן אפשר להגיש לו את הצעת החוזה, כמו על מגש של כסף!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד