טיפים לבחירת ריהוט משרדי

פתחתם עסק חדש, עברתם מקום או סתם החלטתם לעשות רענון במשרד? ובכן לרשותכם עומדות מגוון רחב של אפשרויות עיצוב למשרד. לכן, ריכזנו טיפים לבחירת ריהוט משרדי שיכולים לעזור לכם בתהליך.

בחירת ריהוט משרדי אינה משימה שיש להקל בה ראש, שכן הריהוט המשרדי משמש את אותכם ואת עובדיכם. לכן, דרוש תכנון ראשוני טרם בחירת הריהוט. להלן כמה טיפים לבחירת ריהוט משרדי שאספנו עבורכם.

התאמת ריהוט משרדי

בחירת ריהוט משרדי מבלי לבדוק את נתוני המשרד עלולה להתברר כטעות. ראשית, צריך לבדוק את גודל המשרד- מה המשרד מאפשר להכיל בתוכו. שנית, למי מיועד המשרד? האם המשרד מיועד לכמה עובדים במקביל לשני אנשים או אולי למנהל המחלקה. שלישית, התאמת הריהוט למשרד. כאשר אנחנו בוחרים ריהוט משרדי, אנחנו צריכים להפעיל שיקול דעת בבחירת הריהוט. מה נפח החדר, כמה אנשים יוכלו לעבוד בו בסביבה שהיא מספיק נוחה בכדי ליוצר סביבת עבודה פרודוקטיבית ולמי מיועד המשרד, שכן יש הבדל גדול בין משרד מנהל מחלקה או מנכ”ל מאשר עובדים זוטרים.

בחירת ריהוט משרד מודולרי

בחירת ריהוט משרדי אינה משימה שצריך להקל בה ראש. לכאורה, מה שצריך במשרד זה שולחן מחשב, כיסא ואולי גם כמה ארונות משרד. אך באמת ככה הדבר? השכרת משרד עולה הרבה מאד כסף, כמובן שזה תלוי במיקום המשרד, אך יחד עם זאת תמיד נרצה לחסוך במקום- שכן חיסכון במקום השכרה שווה חיסכון בכסף. וכאן נכנס למשוואה הריהוט המודולרי. ריהוט מודולרי הוא ריהוט שנמצא כבר כמה שנים בשוק, תפקידו הוא לעצב את המשרד שלכם לפי הצורך העכשווי. כלומר, שולחן של חדר דיונים שיכול להתקפל מהווה חיסכון גדול במיקום במשרד ותמיד תוכלו לשנות את פני החדר לפי הצורך.

כורסאות המתנה ושולחן קבלה

ישנם כמה כלי ריהוט משרדיים שמומלץ שיהיו בכל משרד, כמובן שתלוי לפי הצורך. כאשר לקוח מגיע למשרד, לראיון, לפגישת היכרות, להצעת מחיר או לכל דבר שעולה במוחכם הדבר הראשון שהוא נתקל בו זה הדלפק שירות. בחירת דלפק קבלה, מלבד הסדר שהא מייצר במשרד הוא משדר הרבה רצינות כלפי הלקוח. בנוסף, רצוי שהלקוח לא יעמוד עד לפגישה ולכן מומלץ להנעים את זמנו בכורסאות המתנה, שכן גם כורסאות המתנה משדרות רצינות ולא משדרות ללקוח שהוא”עוד לקוח “.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד