קטלוג רהיטים למשרד

הצבע, העיצוב והחידוש – הכל מובנה בעשרות פריטי רהיטים חדשניים ועכשוויים, לצד הפריטים עם המראה השמרני אשר מזוהה כל-כך עם עובדי הצווארון הלבן. ואם חשבתם שרק המחיר משחק תפקיד, תופתעו לשמוע על מגוון של הצעות מפה ועד הודעה חדשה בהקשר לעולם ריהוט!

קטלוג רהיטים למשרד שלנו מכיל כיסאות ארגונומיים אשר נותנים תמיכה לכל חוליה בגב, מערכת שולחן משרדית בעלת תעלות חיווט, ועם כל סוג רהיט שהוא – קומפקטי אך פונקציונלי כלל שיהיה – בזאר הרהיטים רק מתחיל! אצלנו הקטלוג הוא מקוון ככה שתוכלו לראות אותו מכל מקום ומכל מכשיר וגם לשתף את החברים והמכרים שלכם בקלות כדי להתייעץ.

קטלוג כיסאות לחצו כאן

קטלוג שולחנות לחצו כאן

קטלוג רהיטי משרד ופריטים משלימים לחצו כאן

בעיה בגב? פתרון בריהוט! קפצו לתוך קטלוג ריהוט

שוקלים להחליף מקצוע בגלל כאבי גב אשר נובעים מישיבה ממושכת על הכיסא? לוותר בקלות זה לא הפתרון – יש דרך מוצא והיא מגיעה בעזרת חפץ דומם וקל משקל! כיסאות לחדר העבודה הביתי, כיסאות למשרד הפרטי שלכם בנישת ההייטק או עריכת-דין, כיסאות לעובדים היושבים זמן לא מבוטל ועמוסים בניירת – כיסאות אלו ואחרים הם רק חלק מקטלוג גדול ומובחר של כיסאות נוחים, אשר הן אולי הפתרון האידאלי לבעיות אורתופדיות בגב התחתון!

ענף ריהוט משרדי במרכז

השולחן במשרד כבר מתכלה והפלסטיק בכיסא נשבר לחלוטין? לאחר צפייה בקטלוג של לספינזי תבינו שפספסתם עולם שלם של רהיטים יוקרתיים ואף פשוטים, אשר נבנו על ידי טובי בעלי המלאכה במטרה לענות על כל מענה אפשרי של נוחות, יוקרה ואפילו עמידות! ואם זה לא מספיק, חברת ספינזי אשר יושבת בתל אביב, מייבאת גם ממיטב הריהוט האירופאי, אשר עומד על תקנים מחמירים ביותר, כאשר כל רהיט הוא בעל עץ משובח, מתכת חזקה, וזכוכית מהודרת – הכל כדי להבטיח ללקוח קטלוג רהיטים למשרד מהשורה הראשונה!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד