יתרונות כיסא פנאומטי

חווית הישיבה על כיסא פנאומטי שונה מישיבה על הכיסא הממוצע. תוכלו להרגיש גבוה מעל כולם, לחוש תמיכה מלמטה עם רגליים בכיסא, וכל זאת מבלי להרגיש צורך להישען על הגב

ישיבה ממושכת על כיסא כבר מזמן לא צריכה להיחשב כעונש ובהחלט ניתן להנות ממנה. גם אם מדובר בכיסא פנאומטי המעוצב ונראה קצת אחרת מכיסאות שאנחנו רגילים אליהם. לדגומה, כיסא מעבדה עם חישוק.

מהם כסאות פנאומטיים?

כיסא פנאומטי הוא כיסא המבוסס על מנגנון תפעול ידני וניתן לחבר אותו על מוט בצורה ידנית. המוט עליו יושב הכיסא מצויד במנגנון מכני פשוט המבוסס על קפיץ מתכת. ההבדל של הכיסא הפנאומטי משאר הכיסאות האחרים, הוא ההפעלה המכנית שהוא יוצר באמצעות גז או אוויר דחוס. האוויר הוא חומר זמין, זול וגם בטוח לשימוש ומעניק לכיסא יתרון משמעותי על פני ההידרולי. הכיסאות הפנאומטיים מגיעים ללא משענת, בצורה עגולה והם מתכווננים במיוחד לגובה הדלפק, השולחן או הבר. אחד היתרונות הגדולים של כיסא פניאומטי, זה שהוא מתכוונן מעצמו, ניתן לעלות ולהוריד את המושב ידנית, כך שאין צורך לבחור אותו לפי גובה מסויים. הוא פשוט מתאים לכולם. בנוסף לכך, העובדה כי אין לו משענת וכוך אליו צריך להיכנס הישבן והאגן, מייעדת אותו לכל אחד למעשה. הכיסא מותאם באופן מכוון לכולם בגלל החלל הפתוח מסביב הכיסא, וכך הוא מרווח דיו. לרוב, הכיסאות מיוצרים מברזל ומצופים בניקל או בנירוסטה. הניקל הוא חומר מתכתי המונע חלודה, שחיקה וקילוף. בנוסף, הוא עמיד לאורך זמן ומשווה לכיסא מראה חדש גם אחרי שנים. החלק האחרון ואולי הכי נחמד שבכיסאות אלו, הוא שאפשר להסתובב איתם על צירם ב- 180 מעלות.

כיסאות פנאומטיים – יתרונות של בטיחות ובריאות

קיימים שלל של סוגי כיסאות שונים המותאמים באופן אישי לכל אחד, מבוגר או ילד, גבוה או נמוך. היתרונות של הכיסאות הפנאומטים הם רבים: קודם כל הם נחשבים לבריאותיים וכתומכים בגב ,בצוואר, ברגליים ובעמוד השדרה שלכם. בעיקר תומכים ביציבה שלכם בעת הישיבה. אפשר למצוא כיסאות עם או בלי גלגלים, כאלה המתאימים לאנשים עם מוגבלויות, כיסאות מתכווננים עם אביזרי תמיכה כמו ריפוד מיוחד. בנוסף לכל, הם בטיחותיים הרבה יותר מכיסאות רגילים. הם מודרניים, עמידים, נוחים, ניתנים לקיפול ובעלי ריפוד איכותי.

כיסא פנאומטי – מחירים

רשתות הציוד המשרדי מציעות כיסאות פנאומטיים במבחר דגמים וצבעים לבחירתכם האישית. תוכלו למצוא מגוון גדול בחנויות והרשתות של ריהוט משרדי בכל הארץ. לנוחיותכם, תוכלו גם להזמין באמצעות אתרי האינטרנט של החברות והספקים השונים, אך קחו בחשבון שאתם מזמינים מוצר שעוד לא התנסיתם בו, כלומר רכשתם מוצר מבלי לשבת עליו. לעתים התמונה של הכיסא ופירוט הדגם אכן עוזרים, אך זה לא כמו ללכת לחנות עצמה ולבדוק האם הכיסא מתאים לכם. ממש כמו למדוד נעליים ולראות אם הם מתאימים למדיה שלכם. לרוב, המחירים נעים בכמה מאות שקלים. כמובן שטווחי המחירים משתנים בהתאם לסוג הכיסא והדגם, איכות הריפוד, גודלו ושאר האביזרים ואפשרויות הכוונון אותו הוא מציע. לפני שקונים את הכיסא המיוחל, מומלץ ביותר לעשות השוואת מחירים בין הדגמים ולחפש את הרשת האמינה והמקצועית. ניתן בהחלט גם למצוא מבצעים שווים על כיסאות שישתלמו לכם. העיקר שלא תרגישו בני 90 כשאתם כולה בני 20…

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד