כסא מנהלים מעור – למה לשים לב בתהליך בחירת הכיסא המתאים ביותר עבורך?

כסא מנהלים מעור בדרך כלל ניתן למצוא בחנויות שמספקות רמת איכות גבוהה ללקוחות שלהם. לרוב, מדובר בכיסאות בעלויות גבוהות יותר ביחס לכיסאות דמוי עור שאותם ניתן למצוא בשפע בשוק.

למה לשים לב בבחירת כסא מעור אמיתי?

קודם כל חשוב לוודא שאכן מדובר בעור אמיתי. לרוב, יהיה עור פרה או צבי. לעיתים, תוכלו למצוא חנויות בהן יטענו כי הכיסא ברשותם הוא כסא מנהלים מעור אך בפועל מדובר בכיסא דמוי עור. כל כסאות דמוי עור הנמכרים בארץ מתקלפים עם הזמן כתוצאה מחיכוך שנוצר בישיבה על הכיסא. בארץ ישראל החמה יש כאלה שגם מזיעים, מה שגורם לחיכוך גבוה יותר ולבלאי מהיר יותר של דמוי עור. לכן, דבר ראשון שיש לשאול הוא האם מדובר בעור חיה אמיתי או דמוי. ניתן לבקש מהמוכר להציג בפניך גם דגמי דמוי עור שקיימים כדי לראות את ההבדל שבין שני החומרים.

מדוע לבוא אלינו לבחינת כסאות מעור אמיתי?

קודם כל, אצלנו בתצוגה יש את המבחר הגדול ביותר של כסאות מנהלים מעור – 7 דגמים מתוכם כסאות עור אמיתי בצבע שחור או בצבע חום. הסיבה לכך היא, שהמטרה שלנו היא תמיד לשדרג את האיכות כדי לספק ללקוחות שלנו שירות ברמה גבוהה יותר. בכך שאנו מספקים כסא מנהלים מעור איכותי אנו מחזקים את השם שלנו ואת המותג וגם נותנים ללקוחות שקט לאורך זמן. דבר נוסף, אנו מייבאים את הכיסאות באופן ישיר מהמפעלים הטובים בעולם תוך בחינת חומרי הגלם בהם משתמשים במהלך הייצור כדי לוודא שמדובר באיכות טובה ובעלויות המשתלמות ביותר. לכן, מחירי הכיסאות שלנו הם הטובים ביותר בשוק. כמו כן, הידע והניסיון שצברנו במהלך יותר מ-40 השנים האחרונות תורם לנו להשיג את הדגמים הטובים והאיכותיים ביותר במחירים הטובים ביותר. מאחר והכיסאות שאנו מספקים הם באיכות גבוהה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לתת בין 3 ל-5 שנות אחריות על דגמי כסאות עור ומעבר לאחריות, אנו מספקים שירות תיקון ומחזיקים מלאי של חלפים שחוסך ברכישת כיסא חדש.

למי מתאים כסא מנהלים מעור אמיתי?

כיסאות עור שלנו מתאימים בעיקר למי שחשובה להם ישיבה נוחה, מי שמחפשים שקט לאורך זמן מהכיסא ורוצים לקבל שירות טוב לטווח ארוך. עד הלום, מי שרכש מאתנו כיסאות מסוג זה היו עורכי דין, רואי חשבון, רופאים וגם אנשים פרטיים שרכשו את הכיסא לחדר המחשב או חדר העבודה הביתי שלהם. המשותף בניהם הוא שלכולם חשוב המראה של הכיסא כמו גם הנוחות והם מוכנים להשקיע את הכסף שלהם במוצר איכותי שיחזיק לאורך זמן ולא להחליף כל שנתיים או 3 שנים.

איך לשמור על כסא מנהלים מעור לטווח ארוך?

זה נכון, גם עבור כסא מנהלים מעור אמיתי יש בלאי. כדי לשמור על הכיסא לטווח ארוך יש לוודא שמשתמשים בו בצורה הטובה ביותר. למשל, ברגע שימוש במנגנון הנדנוד של הכיסאות יש לוודא שיש מספיק מרווח מאחור כך שגב הכיסא לא ישתפשף בקיר או בארונית כלשהי. השפשוף גורם לחיכוך שעם הזמן יגרום לפגיעה בכיסא. בנוסף, כאשר נכנסים עם הידיות מתחת לשולחן חשוב לשים לב שיש מספיק מרווח כדי שהעור לא ישתפשף בתחתית השולחן וגם כן יגרום להרס ובלאי מהיר יותר. כמו כן, חשוב לא להתקרב עם חפצים חדים מדי שכן העור יכול להיקרע כתוצאה מכך. חשוב לצין, על בלאי משימוש לא סביר או קרע האחריות אינה מכסה. אז אם אתם מחפשים כסא נוח, במראה יוקרתי וגם שיחזיק לאורך זמן אנחנו מזמינים אתכם אלינו לתיאום פגישה לבחינת הכיסאות שלנו ומציאת הדגם המתאים ביותר עבורך.
למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד