כיצד לבחור כיסאות לחדר ישיבות?

בחירת כסא לחדר ישיבות היא לא דבר של מה בכך. הכיסאות בחדרי הישיבות צריכים להיות אלגנטיים, להעביר את המסר של מקום העבודה ובד בבד להיות גם נוחים, מותאמים ארגונומית ולעמוד בתקציב מסויים. אז איך בוחרים את הכסאות המתאימים ביותר לחדר הישיבות?

סוגי כיסאות

איזו משענת רוצים? גבוהה או בינונית? האם הכיסאות צריכים להיות רחבים ובעלי מסעד יד או שמספיק כיסאות פשוטים יותר? האם רוצים שהכיסא יוכל להתכוונן לכמה מצבים? ומה לגבי תזוזה- על הכיסאות להיות ניידים או נייחים?

לפני שבוחרים כיסא ועיצוב מתאים חשוב לשים לב שעונים על כל השאלות האלה. אם לא בטוחים מה הכי יתאים לאופי הישיבות ולמקום העבודה, אפשר פשוט לעשות משאל בקרב העובדים. כמובן יש לתת את הדעת על כך שלחדר הישיבות נכנסים הרבה פעמים גם לקוחות פוטנציאליים ואורחים, ועל כן יש להתחשב גם בנראות והייצוגיות ולא רק ברצונות העובדים.

עיצוב

עיצובי כיסא חדר ישיבות יכולים להיות שונים מאוד מאחד לשני. לכל מקום עבודה יש את הדרישות שלו ואת אופי המקום, ולכן לא כל הכיסאות וחדרי הישיבות יהיו בעלי אופי זהה.

כאשר בוחרים עיצוב של כסאות כדאי לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • מהו אופי המקום? אם מדובר במקום צעיר ומודרני העיצוב יהיה שונה בתכלית מעיצוב במקום שמנסה לשדר אלגנטיות ויוקרה. ישנם מקומות שמשלבים עיצוב של תחכום ואלגנטיות וחשוב לבחור כיסאות שיתאימו לכך.
  • צבעים- כדאי לבחור עיצוב לחדר ישיבות בצבעים שמזוהים עם המותג או העסק כדי להטביע רושם חזק יותר על לקוחות פוטנציאליים שייכנסו אליו. חשוב מאוד לא לזלזל בצבע הכיסאות- כיסאות סתמיים או בצבעים שאינם מתאימים יתנו תחושה מעט מוזנחת או שהמקום לא מעוצב ומתוחזק כראוי.
  • ארגונומיה- ארגונומיה היא הנדסת אנוש ובהקשרי ריהוט משרדי הכוונה לריהוט שיותאם לגוף האדם ויקל על עומסים שעלולים להיווצר בישיבה ממושכת או בעבודה רבת שעות מול מסך. כאשר בוחרים כסא חדר ישיבות יש לשים לב גם להיבט הארגונומי- האם הכיסא נוח לעובדים? האם נוח להם לשבת עליו פרקי זמן ארוכים או שמתחיל לכאוב להם בכל מיני אזורים בגוף? על אף שלחדר ישיבות מעוצב יפה יש השפעה חיובית על העובדים, לנוחות יש משקל חשוב פי כמה ולכן לא כדאי להעדיף כיסאות מעוצבים על פני כיסאות נוחים ומותאמים.

יש לשים לב שהעמידה בפרמטרים אלו מתאימה לתקציב הקיים. אפילו כדאי להעדיף עיצוב קצת פחות מרשים בשביל שהרושם הכללי יהיה טוב יותר.

 

 

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד