חלקי חילוף לריהוט משרדי

כחלק מהשירות שלנו אנחנו מספקים חלקי חילוף לכיסאות משרדיים ובכך מאפשרים ללקוחות שלנו גם להמשיך ליהנות מהכיסאות שאליהם התרגלו וגם לחסוך כסף.

מי לא מכיר את הסיטואציה שאתם יושבים על כיסא רעוע או משתמשים בשולחן מאולתר שמים לו כמה דפים בצד השולחן בכדי לייצב אותו. בפני כל אדם נורמלי עומדת שלוש אפשרויות, הראשונה לחיות עם הרהיטים השבורים, השנייה לרכוש חדשים והשלישית וסביר להניח החכמה ביותר, ובמידת האפשר, היא לתקן את הרהיטים בסכום מינימלי. ישנם מספר חלקי חילוף לריהוט משרדי שאנחנו מחזיקים בגלל שאנחנו מייצרים את הרהיטים.

חלקי חילוף לכיסא משרדי

לפעמים יש את הנטייה להחליף את דבר שבור בחדש. ובכן, מה אם ניתן לתקן את השבור ולחסוך כסף במקום? הרבה פעמים כיסאות צריכים תיקון קל בכדי שיחזרו לימי הזוהר שלהם. לא צריך להיות בעל ידע טכני נרחב, צריכים לרכוש סט כלים, חלקי חילוף ואולי הוראה טלפונית בכדי להחליף משהו בכיסא. בין חלקי החילוף שנוטים להישבר או להישחק הם גלגלי סיליקון לכסאות, משענות של הכיסא וידיות.

ריפוד מחדש של כסאות משרד

הרבה פעמים כיסא יכול להישמר לאורך שנים, במיוחד כיסא איכותי. אך, יחד עם זאת הריפוד עם השנים מתחיל להתבלות, הצבע דוהה או שהריפוד כבר לא כל כך נוח כמו בעבר. בפניכם עומדת שתי אפשרויות האחת, הראשונה לזרוק את הכיסא או לתרום אותו ולהחליף בחדש או לשלוח אותו לתיקון. אם יש לכם כסף מיותר במשרד על החלפת כיסאות תוכלו תמיד לחסוך הרבה כאב ראש ולהזמין כיסאות חדשים אבל אם תרצו לבצע החלטה חכמה וחסכונית תוכלו לפנות לרפד שיחליף את הריפוד הבלוי.

חלקי חילוף לריהוט משרדי

כמו שאתם מחזיקים במשרד דיו נוסף, מומלץ שתחזיקו במשרד גם כמה חלקי חילוף שישמשו אותכם לתיקונים מהירים של הריהוט שלכם. בין החלקי החילוף שמומלץ שתחזיקו במשרד, תוכלו לרכוש ידיות של כיסאות, גלגלי כיסאות, ידיות של דלתות, צירי דלתות וכמובן שלא יזיק ארגז כלים מפואר שיאפשר את העבודה הזאת. את החלקי החילוף אפשר למצוא כמעט בכל חנות של תחזוקה של הבית או בחנויות ריהוט.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד