התפתחות הכיסא המשרדי

התפתחות הכיסא המשרדי

ריהוט ישן -out ריהוט חדש- in. הריהוט המשרדי עבר שינוי גדול בשנים האחרונות. הריהוט בעבר התבסס על יעוד פרקט ופונקציונלי בעיקר בעוד היום עיצוב הרהיטים הוא עניין חשוב לא פחות בבחירת הריהוט המשרדי. כמו כן, הכיסא המשרדי עבר שינוי מאוד גדול בעיצוב שמתמקד בבריאות המשתמש בשונה מהעבר.

כיסאות משרדיים ישנים

כיסאות הן פריט ריהוט שמלווה אותנו כבר אלפי שנים. מטרת הכיסא הייתה פרקטית – ישיבה. הכיסא הישן לא היה בעל פונקציות מרובות, ולרוב היה עושי מחומרי גלם זמינים כמו: אבן ועץ. אם חלוף השנים כיסא נהפך להיות כלי ריהוט שהיה אפשר למצוא בכל בית אב. כמו כן, גם חומרי הגלם שלו השתנו. החל שימוש בסוגים השונים של הברזל, שימוש בבד ובריפוד. הנתון החשוב ביותר בנוגע לכיסאות העבר, שכיסאות בעבר היו יכולים נוחים ועם משענת אך, המחשבה מאחורי בניית הרהיט הייתה פרקטית שהתחשבה בעיצוב של הכיסא והמהות של הכיסא, ישיבה, ולא בבריאות המשתמש.

שולחנות משרדים ישנים

בדומה לכיסא, גם השולחן בעבורו היה עשוי מחומרים גלם פשוטים,עץ ואבן ולא היו לו ייעודים מרובים למעט הנחת חפצים ואכילה. עם חלוף השנים, שולחן החל לשמש ככלי ריהוט חשוב הן לצורך פשוט כמו אכילה והן שימוש משרדי ולימודי. השולחנות המשרדים היו בעבר פשוטים ועשויים מחומרי גלם פשוטים כמו עץ, מתכת ופלסטיק. בשולחנות בעבר, לא השוקע יותר מידי מחשבה בעיצוב פונקציונלי למעט יועדו העיקרי.

ריהוט משרדי חדש

בעיצוב ריהוט משרדי כיום, עושים שימוש משולב בכמה חומרי גלם: זכוכית,פלסטיק מתכת ועץ. בנוסף עושים מחשבה בתחום הפונקציונלי של הריהוט. כלומר, מנסים למקסם את המרחב של החדר. שולחן יכול להיפתח, ולהוסיף לו מספר מגירות לנוחות המשתמש. מלבד השולחן, הרהיט שעבר את השדרוג הגדול ביותר הוא הכיסא. כיסא משרדי כיום יכול להיות בעל גלגלים לניוד קל יותר, בעל מנגנון שמשפיע על גובה הכיסא. בנוסף לשימוש הפונקציונלי, ריהוט משרדי כיום, מתמקד בעיקר בבריאות המשתמש בו. כיסאות רבים היום הם כיסאות אורתופדים שנותנים תמיכה מלאה לגב, לצוואר ולמרפקים.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד