ריהוט משרדי בראשון לציון – איך מתחילים?

כולנו מכירים את התחושה הזו, כאשר אנחנו יוצרים משהו חדש זה כמו להעניק חיים חדשים. אנחנו רוצים לנתב את כל היצירה בדיוק למקום שבו חלמנו ורצינו להיות, אחד הדרכים להעניק חיים בעולם העסקים הוא באמצעות ריהוט משרדי נכון. כאשר אנחנו מדברים על ריהוט משרדי אנו לאו דווקא מדברים אך ורק על עסקים גדולים ומשרדי בוטיק, אלא ניתן לראות את פינת “המשרד” כמעט בכל בית כיום. כאשר אנחנו מדברים על ריהוט משרדי לעולם העסקי אנו מדברים על המראה של העסק אל מול הלקוחות והעובדים. מה זה אומר? הישארו איתנו. ספינזי ריהוט משרד ראשון לציון

ריהוט משרדי – כדאי שתעשו את זה נכון

כאשר אנו מדברים על ריהוט משרדי יש המון איפה לטעות, כדאי שנעשה את זה נכון. העסק שלנו, כמו גם המשרד שלנו הוא הפנים שלו. בו לרוב אנו נבצע את כל הישיבות העסקיות, פרזנטציות, שיחות חשובות, כמו כן עבודה שוטפת ויומיומית. יש חשיבות גבוהה לאיך שהמשרד יראה ולציוד שנמצא בו. ברגע שאנו מדברים על תועלות בריהוט משרדי נכון אנו מדברים על 2 דברים:

  1. אל מול העובדים – כאשר עובד מגיע לסביבת עבודה פרודוקטיבית ומניעה לעבודה, יש באפשרותו את כל הציוד הנדרש והסדר הארגוני לשם ביצוע העבודה הוא מגיע חדור מטרה הרבה יותר ומעלה את הספק העבודה משמעותית. כאשר, אותו עובד נמצא במקום בו הריהוט המשרדי לא עולה בקנה מידה אחד עם הציפיות שלו או של המעסיק שלו עם הספק העבודה גם ההספק יורד(יכול לנבוע מכיסאות לא נוחים, שולחנות לא מתאימים, חוסר אירגון וסדר במסמכים בגלל שאין כוננית יעודית ועוד).
  2. 2. אל מול הלקוחות – כאשר לקוח קיים או פוטנציאלי מגיע אליכם לעסק הוא רואה אתכם וחש אתכם. אם המשרד שלכם לא יראה לפי הספר סביר להניח שהלקוח יאבד בכם מעט את האמון. איך שאתם מתייחסים לבריאות שלכם(כסאות אורטופדיים לדוגמא) ועד לניהול שוטף של יום העבודה – סדר וארגון, שולחנות, עמדות עבודה, עמדות ישיבה, פינת התרעננות ועוד תעיד עליכם רבות.

אז מה זה בעצם ריהוט משרדי?

לאחר שדיברנו מעט על תועלות ארגוניות וחוץ ארגוניות של ריהוט משרדי נכון אנו צריכים להבין מה זה בעצם ריהוט משרדי. ריהוט משרדי יכול להיות כל דבר אשר אנחנו משתמשים בו במשרד לנוחות שלנו: שולחנות מנהלים, שולחנות משרד, כסאות משרד, כסאות אורטופדיים, כיסאות מנהלים ומחשב, ארוניות, מעמדים, כונניות, שידות, ציוד היקפי והרשימה עוד ארוכה.

ריהוט משרד ראשון לציון – רק איתנו, המומחים

ריהוט משרדי הוא בגדר מלאכת מחשבת של ממש, בדיוק לשם כך אנחנו מפעילים מערך של מומחי עיצוב אשר ידעו לנתח מה הם הצרכים שלכם, של המשרד שלכם – בהתאם לעבודת המשרד וגודל החלל עד כדי ניצול מקסימלי של השטח שלכם.

אז למה מחכים? תאמו איתנו פגישה עוד היום!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

רוצים להתעדכן על הנחות ומבצעים?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ותיהנו מעידכונים בזמן אמת על מבצעים מיוחדים!

מידע שימושי נוסף שנבחר עבורכם

צור קשר
close slider

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה וכמובן בעבור ייעוץ ראשוני לפני הכניסה למשרד החדש או במהלך שלבי השיפוץ שלכם על מנת שנוכל להתאים עבורכם את הריהוט המשרדי המושלם לעסק שלכם.