ריהוט משרדי מודרני – איך מתחילים?

בעשור הנוכחי של שנות ה – 2000 כבר לא מספיק ריהוט משרדי בנאלי ורגיל, אנחנו מדברים על עיצוב של מעבר לכסאות עץ רגילים ושולחנות שניתן לראות בבית של סבתא. מדובר בתפיסה שונה לגמרי אשר מגיעה מהמאה הקודמת, אנחנו בשנים האחרונות בעד חידוש ובניית מודל שיוצר בידול בינינו לבין השאר. כמו כן, בשנים האחרונות גוברת המודעות בין ריהוט משרדי מודרני לבין עלייה בתפוקת העבודה, כמו כן מדובר בפנים שלכם אל מול העולם העסקי.

אילו רהיטים אנו רואים בריהוט משרדי מודרני?

כאשר אנחנו מדברים על ריהוט משרדי אנו מדברים על עשרות מוצרים שאנחנו רואים אשר הופכים את חווית היום-יום שלכם לחוויה שונה ויעילה הרבה יותר. בין המוצרים השכיחים אשר אנחנו רואים: כיסאות משרדים על בסיס עץ, כסאות משרדיים אורטופדיים, כיסאות מנהלים, שולחנות משרדים ושולחנות מנהלים, דלפקי קבלה, פינות המתנה, מחיצות אקוסטיות לשם בידוד אקוסטי, תאי טלפון, כונניות, שידות, ארוניות, מטבחונים והרשימה כמובן יכולה להמשיך עוד שעות.

ריהוט משרדי – קשר ישיר בין הריהוט לתפוקת העובדים שלך

כבעל עסקים אנחנו מבינים אתכם, אתם מצפים מהעובדים שלכם לתפוקה הגבוהה ביותר, בכל זאת אתם משלמים להם תשלומים שלא נגמרים אך ורק בתשלום שעתי חודשי. אך לפני שאתם מצפים לתפוקה כה גבוהה עליכם לשאול את עצמכם האם אתם מספקים עבורם תנאים אופטימליים לשם עבודה זו? מחקרים רבים מוצאים שעובדים אשר עובדים במקום בו הם מרגישים חלק, כמו כן מרגישים שהושקע בהם ובסביבת העבודה שלהם פשוט נותנים יותר. כאשר עובדים אחרים במחקר עבדו במקומות בהם לא היו תנאים ולא היה סדר ארגוני רמת התפוקה והיעילות שלהם ירדה משמעותית. אנו מציעים לכם לשבת עם העובדים ולדון יחד איתם, אילו רהיטים אתם צריכים על מנת שחווית העבודה שלכם תהיה טובה הרבה יותר?

איך לבחור חברה שתתאים עבורך את הריהוט המשרדי?

בחירת חברה לשם ריהוט משרדי היא מלאכת מחשבת של ממש, מצד אחד אתם ממש צריכים איש מקצוע בצד שלכם מצד שני כולנו אוהבים להיות אלו שמעצבים לפי הטעם שלנו את העסק. בכל מקרה, זה ממש לא סותר. תוכלו לעצב בהתאמה אישית יחד עם איש מקצוע את חלל העבודה שלכם. לפני שאתם מתחילים לעבוד עם בעל המקצוע, איך בוחרים אחד כזה?

  1. ניסיון, ותק ומוניטין – חשיבות גדולה למשולש הקדוש הזה. עליכם לבדוק על החברה מולה אתם עובדים, מה הניסיון שלהם אשר מתבטא בכמות העסקים והחברות איתם הם עבדו, הותק שלהם – עסק אשר מתקיים לאורך זמן הוא עסק רווחי שיודע מה הוא עושה.
  2. המלצות מחוג לקוחות – אתם יכולים לבקש עם חוג הלקוחות של אותה חברה על מנת לדעת מעט עליה, צורת הטיפול שלה ואחריות לגבי מוצרים.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד