פרויקט מוקד שירות הלקוחות של חברת RENUAR

שם הלקוח: RENUAR

גודל: 37 מ”ר

מיקום: ראשון לציון

גוונים שנבחרו:

  • עץ – סיבית ציפוי מלמין גוון 5550 וגוון שחור
  • מתכת – לבן RAL9003
  • בד – אביב כחול

רהיטי משרד שתוכננו ונדרשו לפרויקט:

  • עמדות עבודה – התבקשנו לבצע תכנון של 9 עמדות עבודה בחלל משותף ועוד חדר מנהלת עבור מוקד שירות הלקוחות של החברה, וזאת לאחר תכנון קיים ששיפרנו ודייקנו. בפרויקט זה העמדות תוכננו בקפידה כדי לספק נוחות מקסימלית בחלל המשותף. מטרת התכנון היה לוודא שיש מספיק מקום בכל עמדה, כך שכל עובד יוכל לעבור באופן אופטימלי. בנוסף, שמנו דגש על שמירה על פרטיות ולכן הצענו מחיצות אקוסטיות בשילוב בד אקוסטי וחומר מבודד רעשים. על מנת לשמור על המקום מעוצב באופן אחיד התאמנו את צבעי הבד האקוסטי, הפלטות ורגלי שהשולחנות לצבעי לוגו החברה וצבעי הפרקט והקיר הקיימים בחלל. בפרויקט זה דאגנו לשים לב למיקום החשמל ולהתאים את הייצור של השולחנות למיקום זה באופן המדויק ביותר. דאגנו ליצור תעלות חשמל שיעבירו בקלות את כבלי החשמל והתקשורת , תוך שמירה על מראה נקי ומעוצב, כדי לשפר את הנראות של העמדות ולהימנע מחוטי חשמל זרוקים על הרצפה. הפרויקט תוכנן ואושר תוך מספר שבועות ומרגע אישור התכנון, התבקשנו לזרז את הייצור עקב הדחיפות. לכן, תוך כשבועיים נוספים בלבד הגענו לבצע את ההתקנה. ההתקנה לקחה יום אחד – פיזור עמדות העבודה והכיסאות והתקנת עמדות העבודה. לאחר מכן, התווספו ארונות ומטבחון לחדר המנהלת ולחלל המשותף.
  • כסאות – כסאות שהותאמו בפרויקט הם כסאות ארגונומיים דגם MAY בצבע שחור, המשדרגים את מראה החלל והופכים אותו לחדשני יותר.
לקבלת עזרה ומידע נוסף
מלאו פרטים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד