פרויקט מוקד עבור צה”ל

שם הלקוח: צבא הגנה לישראל

גודל: 75 מ”ר – בחלקוה ל-2 קומות

מיקום: בית דגן

גוונים שנבחרו:

  • עץ – סיבית ציפוי מלמין גוון 5601 מולבן

רהיטי משרד שתוכננו ונדרשו לפרויקט:

  • שולחנות מחשב משולבים ארונות אחסון – בפרויקט עבור צה”ל בתוך מבנה של משטרת התנועה בבית דגן, התבקשנו לתכנן שני קומות של משולבים. הקצינים שפנו אלינו ביקשו לתכנן שולחן שבתוכו יוכלו לאחסן מספר כבלי תקשורות, כבלי חשמל ומחשב. בקומה השנייה השקענו מחשבה רבה ובנינו שולחן בהתאמה אישית המשולב עם ארון דלתות. עקב גודל השולחנות הנדרשים וגודל החלל הקיים , המלצנו לפנות את השולחנות בשילוב ארון דלתות הזזה  שחוסך במקום. היה חשוב לקחת בחשבון את נוחות הישיבה בכל עמדה וגם את גודל ארון האחסון שיכיל את כל הכבלים הנדרשים. בנוסף, דאגנו לבצע פתחי אוורור רבים וגם פתחים למעבר הכבלים מהקיר הפנימי בין כל השולחנות. על מנת להסתיר את כל האלמנטים ולייצר מראה אחיד ונקי, בחרנו לבנות את השולחנות והארונות מעץ. בקומה הראשונה נאלצנו לקחת שבלונה מדויקת של קיר זוויתי כדי לבצע חיתוך מדויק של פלטות , שיצמדו לקיר עם רגליים תומכות וישמשו כשולחנות מחשב. נפגשנו יחד עם אחראי החשמל והתקשורת כדי להתאים באופן מדויק את מיקום הפתחים בשולחנות, למעבר קל ש כל הכבלים.
  • ארון תקשורת ארון הכלל בתוכו מספר מכשירי חשמל וכבלים. לכן, יצרנו ארון דלתות הכולל מספר פתחי אוורור ומדף במיקום נוח על פי הגודל הנדרש למכשירי החשמל.
  • כסאות משרדיים הכיסא הנבחר הוא כיסא דגם גלקסי, כיסא נוח במיוחד שהתאים לעיצוב ולגודל הקיים לכל עמדה.
  • חיפוי קירות – כדי למנוע פגיעה בקירות על ידי הכיסאות, יצרנו פסים מעץ, שהורכבו על גבי הקיר.
  • שולחן מנהלים – בפרויקט זה גם תוכנן חדר האחראי שכלל שולחן מנהלים דגם קארי משולב שולחן ישיבות צמוד.

זמן אספקה: נאלצנו לעמוד בלוח זמנים צפוף מאוד ותוך כשבועיים הפרויקט תוכנן ואושר. מרגע אישור התכנון, ההזמנה הייתה מוכנה תוך שבועיים. עקב, עיכוב בהעברת תקציב, האספקה נדחתה לעוד שבועיים נוספים. ההתקנה לקחה ארבעה ימים – יומיים בהם פוזרו השולחנות והכיסאות על פי המיקומים, יומיים של התקנות ויום נוסף של תוספות ותיקונים – הוספת ארון תקשורת עם פתח אוורור, הוספת פס עץ לסגירת חריץ בין שולחן לקיר, וזאת על מנת להשלים ולמסור את הפרויקט באופן מושלם.

לקבלת עזרה ומידע נוסף
מלאו פרטים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד