הקמת פינת עבודה בבית

חיסכון של 2,000-4,000 ש”ח לחודש, בהחלט יכול להיות שווה את המאמץ של קצת חקירות לגבי הקמת פינת עבודה בבית!

ניתן לחסוך גם במקום וגם כסף באותה הזדמנות, בהקשר להקמת פינת עבודה בבית, אם משקיעים קצת מאמץ. ומי יודע, אולי בסוף תוכלו גם להכניס פינת קפה כטאץ’ אחרון!

התאמת ריהוט משרדי לבית

הקמת פינת עבודה בבית עובדת על שני מישורים: הצרכים שלכם, והצרכים של הלקוחות שלכם. לקוחות שמגיעים אליכם למשרד הביתי, ישמחו לראות אזור סטרילי ונפרד מהבית, הכולל: מרווח, פרקטיות וסדר וארגון – שהוא למעשה הכי חשוב! לאחר בדיקת מידות של החדר הקטן או הגדול אשר ישמש לעבודה, מה שימלא את החלל ראשון, קרוב לוודאי יהיה שולחן עבודה! ניתן למצוא שולחנות עבודה בצורת ר’, עם גימור ברמה גבוהה ביותר של עץ, אשר יכולים גם לשאת משקלים לא קטנים על משטחם. אז אולי ניתן לחסוך גם מקום, מבחינת חלל החדר. מבחינת הלקוחות שאתם מעוניינים להביא למשרד (או ליצור עמם שיחות באינטרנט) – ניתן ליצור מולם רושם טוב עם קצת תמונות קישוט ברקע, או ארון מאחורי הכיסא המשמש לקלסרים ולניירת ( אולי ארון עץ פתוח יכול להראות את הסדר שבמשרדכם, אם כך).

מה לא שמים במשרד הביתי?

מעוניינים לשים שטיח בחדר שבו הכיסא נייד? סביר להניח שלמכונת הקפה יהיה לכם קשה יותר להתגלגל! במקום שבו אתם מעוניינים לשים רצפת פרקט, כנראה שריהוט מעץ יכול להיות הפתרון האידאלי לעין מנהל מעצב המשרד הביתי המתחיל, ורצפת שיש כנראה תצטרך למצוא את דרכה אל עבר בעלים חדשים (רק אם אתם מעוניינים לשמר מראה יוקרתי הכוונה). מעיצוב משמים כמו צבע שחור שגם מושך חום רצוי להימנע על הקירות, במיוחד במדינה חמה כמו שלנו. אם החדר הוא קטן ממדים, רצוי לצמצם עלויות קרוב לוודאי ולהתמקד בכיסא אורתופדי משובח (בעל ידיות מתכווננות, בעל בוכנות הרמה כדי לשחק עם הגובה מול השולחן כשעובדים מול המחשב או הניירת, ולא לשכוח כרית מתנפחת לגב התחתון, אשר חשובה בעיקר לאלו המתכננים לעבוד לא מעט שעות בישיבה במשרד הביתי!).

פינת עבודה בבית – טיפים לריהוט ולהתייעלות

מספיק לקדוח חור קטן בשולחן המשרדבמידה וקניתם או שאתם מתכננים לקנות שולחן משרדי מעץ, ודרכו להשחיל את החוטים של המחשב ושל אביזרי החשמל הקטנים כמו מנורת השולחן למשל, וכבר יהיה לכם יותר מרווח לנשימה! אולי כדאי למצוא צינור לחיווט כדי שלא ייראה לעין, שיהיה יותר אסתטי ושלא יפריע בזמן העבודה השוטפת. אם אתם רוצים לקשט בקצת תמונות את קירות המשרד הביתי, אולי כדאי לשים במקום או צמוד אליהם, מדפי עץ אשר יכילו מדפים או חומר עבודה שבו תוכלו להיעזר. לקוחות תמיד שמים לב לפרטים הקטנים הללו. השלב הבא והאחרון הוא פשוט ליהנות מפרי עמלכם, לאחר הקמת פינת עבודה בבית!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד