תיקון כסאות משרדיים


לחלקי החילוף לכסאות >>

רכשת מאיתנו כיסאות משרדיים? האחריות שלך נגמרה מזמן ויש לך צורך לבצע תיקון כסאות משרדיים?

כבר מזמן הבנו שכדי שנוכל לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו חשוב להחזיק מלאי חלקי חילוף של כיסאות משרדיים. שירות תיקונים חוסך לכם עלויות רבות בהוצאות על הריהוט המשרדי שלכם.

כחלק מהשירות שאנחנו נותנים לחברות אנחנו מבצעים תיקון כסאות משרדיים. למשל, ריפוד מחדש של כיסא משרדי, החלפת מנגנון, החלפת בוכנה, החלפת בסיס, החלפת ידיות והחלפת גלגלים. כאשר מדובר בכמות של כיסאות לתיקון – מינימום 5 כיסאות. אנחנו נגיע עד אליך לבצע החלפת חלקים במקום. לא רכשת מאיתנו את הכיסא? לא נורא, אפשר לשלוח אלינו למייל או לוואטסאפ תמונות של הכיסאות ולאחר שנוודא שיש לנו חלקי חילוף מתאימים אנחנו נוכל להגיע גם אליך. אם מדובר בכיסא אחד יש מספר אפשרויות-  לחכות לכמות, להביא את הכיסא אלינו לתיקון להזמין את החלק הנחוץ ולבצע החלפה באופן עצמאי.

תיקון כסאות משרדיים

אנחנו במותג ספינזי מציעים שירות תיקונים יעיל לחברות, באופן פשוט ובמחיר משתלם לכיסאות משרד. שירות זה יאפשר לכם ליהנות מהכיסא לעוד זמן רב ולחסוך כסף בקניית כסא חדש. בימים כמו שלנו מנהלי משרדים מחפשים דרכים יצירתיות לחסוך כמה שיותר כסף. ככה זה כשהמצב בשוק אינו מזהיר במיוחד ולא ניתן לפזר כסף על דברים מיותרים. דרך אחת מקובלת ונוחה היא לתקן כסאות משרד מקולקלים במקום למהר ולרכוש חדשים. באזור תל אביב והמרכז תוכלו לעשות זאת בחנות הרהיטים הוותיקה והמנוסה ספינזי שנמצאת בכתובת האלמוגים 20 ראשון לציון. בחנות נוכל לתקן עבורכם את הכיס על המקום ביעילות וזריזות.

חלקי חילוף לכסאות משרד

כסא משרד הוא כמו רכב כי הוא מורכב מהמון חלקים שונים. כאשר אחד החלקים מתקלקל, הכיסא כולו עשוי לצאת משימוש.  אנחנו מחזיקים מגוון חלקי חילוף המתאימים לדגמים רבים של כסאות מזכירה וכסאות משרד כמו: מנגנונים, בסיסים, בוכנות, גלגלים, ידיות ועוד. אנו נדאג להתאים לכם את החלק המתאים ביותר שיאפשר לכם לחדש את הכסא המשרדי ולהשיבו לשימוש מלא.

תיקון כסאות מחשב מקולקלים

כסא מזכירה או כסא מחשב הם כסאות משרדיים שנמצאים בשימוש תדיר כמעט בכל משרד או בית. ניתן להסתובב עליהם וכן להנמיך ולהגיבה אותם לפי הצורך. אפשרויות אלו אמנם מהוות יתרון בולט לכסא משרדי מסוגים אלו, אולם עלולים לגרום לתקלות מפעם לפעם. יש מה לעשות בנידון ואין שום סיבה להספיד את הכסאות. תיקון או החלפת המנגנון עשויים לשפר באופן ניכר את מצבו של כסא המזכירה בהשקעה כספית מינימלית. בנוסף, לעיתים נתקעים בגלגלי הכיסא לכלוך ואבק. אין צורך לסבול את המצב וניתן לרכוש גלגלי סיליקון בעלות של 60 ש”ח בלבד.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד