שולחנות משרדיים בראשון לציון

יש כאלו שיחפשו אחר חומר גלם של עץ ויעבירו אותו לנגר על מנת לדאוג שהתהליך יבוצע בדיוק על פי דרישותיהם – בספינזי אין צורך לטרוח

מספיק להגיע פעם אחת אחת לנציגי המכירות שלנו, לבחור את סוג העץ ולתת מידות ובפעם השנייה פשוט לאסוף את המוצר המוגמר במידה או פשוט לקבל אותו למשרד בהזמנה אישית בהובלה! כי שולחנות משרדיים בראשון לציון, רוכשים בחברת ספינזי!

רהיטים משרדיים באזור המרכז

רק תבחרו את סוג העץ ואנחנו תדאג לכל השאר! היות וקרבתה של הרשת היא באזור מרכזי בראשון לציון קרוב לקניון הזהב, כמויות וסוגי העץ שהיא עושה בהן שימוש על מנת לייצר את השולחן המשרדי הטוב ביותר קוראת ללא כל קושי או דופי. ברשות הרשת מאגר לא קטן של עצי אלון ואורן אשר באמצעותם מייצרים פלטות לגימור פורניר ואף את שכבות בסיס השולחן עצמו.

סוגי שולחנות למשרד בראשון

שולחן חדר אוכל נוצר מפיסה אחת דקה של עץ וצורך השקעה יחסית קטנה, אבל כאשר רוצים ליצור שולחן עבודה צריך לדאוג ליצירת מגירות, לבחירת סוג העץ המתאים ומציאת העובי הנכון למלאכה. תהליך דומה לייצור שולחנות עבודה ואף יותר מורכב מזה נעשה על שולחנות לחדרי ישיבות, שכן יש צורך בבדיקת המידות הנכונות של החדר, וביצירת מקומות בשולחן לחיווט וניתן גם לעשות זאת בהתאמה אישית על פי צורכי הלקוח. בסופו של יום, הלקוח זוכה למגוון עצום של שולחנות משרדיים, לבחירתו! בואו אלינו לחנות אם אתם רוצים שולחנות משרדיים בראשון לציון. למפה לחצו כאן.

סוגי עצים בתחום שולחנות למשרד במרכז

יש לא מעט סוגי עץ שמהם ניתן להכין את השולחן המשרדי המרהיב שיכול להיות בזמן הקרוב ביותר במשרדכם – לרוב סוגי העץ שבהם עושים שימוש ואשר יכולים לשרוד את מזג האוויר הארצישראלי הם עצי אורן ואלון. ניתן למצוא גם סוגי עץ אחרים לשימוש כמו בוק, מהגוני, אגוז ומייפל. כל סוג עץ שכזה נותן אופי אחר לשולחן הן מבחינת עיצוב וצבע והן מבחינת עמידות וחוזק. מעבר לעמידות הטבעית, על מנת למנוע פלישת מזיקים לעץ היוקרתי, ישנם תהליכים אשר עוזרים לחזק ולשמר אותו טבילה במי כימיקלים. כך ניתן למנוע את ריקבון העץ ולחות בין היתר.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד