שולחנות מנהל בעיצוב והתאמה אישית

מרגישים שאין לכם מספיק מקום על השולחן במשרד? מעוניינים להתחדש ברהיט מודרני? אולי שינוי קטן במשרד שלכם יעשה לכם טוב.

למנהלים ביניכם שחשבו על שינוי כזה, עיצוב שולחן המשרד בהתאמה אישית יכול להיות מאוד אפקטיבי למען העבודה והסדר היום-יומי.

הבדלים בין שולחנות מנהל לשולחנות רגיל

מה בעצם מבדיל בין שולחן מנהל לשולחן הרגיל? ישנם המון הבדלים. גודל השולחן, הצבע הדומיננטי, מקום למאגר המסמכים, גודל מסך המחשב, מגירות האיחסון ורמת ה “קלאס” של השולחן – כל אלו בעצם מרכיבים את השולחן הניהולי המודרני. עיצוב שולחן ניהולי בהתאמה אישית יתאים לכם בדיוק כמו שרציתם וישאיר מאחור את השולחן הישן והרגיל וכך גם יפתח לכם תקופה חדשה ונוחה לעבודה.

שולחנות מנהל – הזמנה לפי מידות

על מנת להתאים את השולחן שלכם לגודל החדר, ולהביא אותו לנגישות יעילה מול שאר הרהיטים במשרד – מאוד רצוי להזמין את השולחן שלכם לפי מידות. זה לא כל כך קשה, רק לקחת מטר ולהתחיל קצת למדוד – ובסופו של דבר שולחן המנהל שלכם יגיע בול כמו שתיארתם לעצמכם – בלי הפתעות מיותרות.

שולחן מנהל עם רהיטים משלימים

המון שולחנות מנהלים איכותיים יגיעו בשבילכם עם רהיטים ש acteנותנים יד acte אם זה באיחסון או בדקורטיביות של המשרד שלכם. רהיטים כגון a href “http:www.moile.co.il page.asp?cat7 ampcat-s24 ampcat-s-s460 ” שידת מגירות aהמוצמדת לשולחן, חלק הגבהה למסך המחשב, מגירת גלגלים מקצועית למקלדת ועוד רהיטים כאלה נוספים יכולים להביא יעילות לשולחן העבודה שלכם ולמשרד באופן כללי. התאמה אישית של הרהיטים האלה עם השולחן יכולה גם להוסיף ביופי וביעילות השולחן.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד