שולחנות מנהלים – סוגים וסגנונות

אתם עומדים לעבור למשרד החדש שלכם ושוברים את הראש איזה שולחן יתאים לכם למשרד. כדאי שתעשו סקר שוק מקיף על השולחן שיראה הכי מתאים עבורכם. בדקו אילו חסרונות ויתרונות יש בכל שולחן, תעשו השוואת מחירים ותיזכרו שפרקטיקה קודמת לכל.

לבחירתכם, תוכלו למצוא מבחר ענק של פריטי ריהוט משרדי וכמובן שולחנות מנהלים מכל הסוגים והצבעים. בבחירת השולחן, כדאי לקחת בחשבון מספר אלמנטים חשובים: האם לשולחן יש מגירות, האם הוא בעל רגליים או שוכב על הרצפה. כמו כן, למשקל שלו, החומר ממנו עשויי ורמת הקומפקטיות שלו יש חשיבות רבה מאוד בבחירת שולחן מתאים. מה שחשוב הוא בעצם זה שהשולחן ייתן לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. גם אם אתם רק צריכים מקום להניח עליו מחשב נייד לכמה שעות בשבוע.

שולחנות מנהלים – מחירים

המחירים של שולחנות למנהלים למשרד נעים בסביבות אלפי שקלים ליחידה, אך אם תבדקו באתרי המכירות של חנויות ריהוט משרדי, בהחלט תוכלו למצוא ערכת שולחן משרדי במחירים זולים משחשבתם שאפשר למצוא. בדקו איפה נותנים מבצעים והנחות, מהו זמן האספקה של השולחן, איפה שירות הלקוחות הכי אמין, כמה זמן האחריות של המוצר, וגם להתייעץ עם חברים. בנוסף, מומלץ ביותר להתנסות פיזית ולראות את השולחן המשרדי לפני שמזמינים באינטרנט. אצלנו תוכלו למצוא שולחנות החל מ-1000 ש”ח. המחיר יכול להגיע לסכומים מאוד גבוהים בהתאם לתקציב שלכם. ככל שהתקציב גבוה יותר ככה נשתמש בחומרים יקרים יותר לבחירתכם.

סוגים של שולחנות עבור מנהלים

אצלנו  תמצאו מגוון של שולחנות בסוגים וסגנונות שונים. תוכלו למצוא שולחן משרדי מזכוכית, שולחן מנהלים פונקציונלי ומשודרג, שולחן מנהלים אקסקלוסיבי, שולחן מנהלים פינתי, שולחן מנהלים יוקרתי ומפואר, וכזה שניתן להרכיב לבד. ההיצע הוא כמעט בלתי סופי, ותוכלו גם למצוא שולחנות בסוגי עץ שונים, בציפויים מיוחדים כמו פורמייקה, וגימורים דקורטיביים וחלקים על השולחנות.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד