שולחנות יוקרה למשרד – עושים את ההבדל

עם כל הכבוד לשולחנות פורמייקה מתקפלים, אנחנו לא מאמינים ששולחן פיקניק יעזור לכם לסגור עסקה! רק שולחנות יוקרה למשרד.

תאמינו או לא, כשמדברים על הוצאת ה “תותחים הכבדים” בהליך משא ומתן עסקי, לא מדובר רק על אנשי מכירות תותחים אלא גם על הרהיטים שבעזרתם ועליהם אתם כותבים את החוזה עצמו! שולחנות יוקרה למשרד יכולים לתת מראה יוקרתי בעיני הלקוח ואף להקל עליכם בסגירת העסקה.

ריהוט למשרד בוטיק

שולחן לא צריך רק להיראות מבריק מבחוץ אלא גם להרגיש חזק דיו כדי לשאת ציוד רב כידוע. ככל שהעץ ממנו עשוי השולחן הוא מלא יותר, כך השולחן יהיה עמיד ויציב יותר גם לאורך שנים ארוכות. שולחנות מנהלים הם שולחנות יוקרה למשרד העושים את ההבדל בין הווינרים בעסקים – לבין כל השאר השחקנים בזירה! ואתם, איפה אתם רואים את עצמכם בסופו של יום עסקים?

סוגי שולחנות מנהלים

כל שולחן נמדד לא רק לפי אורך, רוחב ועומק אלא גם על פי סוג העץ שהשתמשו על מנת לייצרו, כמו גם שיטת הגימור שלו, כולל שיוף והדבקה. עץ אלון למשל נחשב לעץ חזק יותר וכך גם מראהו נשמר ונראה יותר טוב בעיני הבוחן. ישנם עצים נוספים כמו עצי אורן אשר הם נחשבים לפחות יוקרתיים במראם והשימור שלהם כנראה קצת יותר קשה לביצוע לעומת עץ האלון. ישנם שיטות שבהם מדביקים משטח פורניר על השולחן ועל שכבת העץ הפנימית על מנת לעבות אותו אבל בעיקר כדי לתת לו את המראה הסופי והיוקרתי שכל מנהל מחפש.

שולחנות מנהלים יוקרתיים

אז את השולחן ניתן להתאים לגובה הרצוי כדי שיהיה נוח, את המראה יעצבו כך שכל לקוח ידע לאן בדיוק הוא נכנס, אבל מה קורה במצב שחדר המשרד אינו גדול מספיק גדי להכיל גם ארון ויטרינה למשל לטפסים? התשובה היא שניתן להרכיב מספיק מגירות על מנת לחסוך מקום בחלל החדר וכך גם השולחן עצמו הופך לפונקציונלי כמו גם מרהיב ומרשים!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד