ההבדל בין ישיבה על ריפוד עור אמיתי לדמוי עור

מה כדאי לבחור? כסא דמוי עור או ריפוד עור אמיתי? מה ההבדלים ביניהם ואיך לבחור נכון? להלן מדריך קצר אשר יתן לכם פרספקטיבה שונה על הנושא ויציג את הבדלים בין סוגי הריפודים.

אחת הדילמות המוכרות ביותר בתחום הריהוט המשרדי קשורה לכיסא המנהלים. זהו בין הפריטים המרכזיים בחדר וחשוב שהוא ישדר את מה שהאדם אשר עובד בחדר זה, ירצה לשדר. כאן תוכלו ללמוד על ההבדל בין דמוי עור ובין ריפוד עור אמיתי.

ריפוד עור אמיתי לנוחות ללא פשרות

אחד הפרמטרים החשובים ביותר אם לא החשוב ביותר, הוא פרמטר הנוחות. בסופו של יום המשוואה פשוטה. אנו יושבים המון שעות במשרד ומצפים לכיסא שיקל עלינו ישיבה ממושכת ואגרסיבית של הרבה שעות. על נוחות לא מתפשרים ואם כך, כיסא מעור אמיתי כמו דגם לואי בהחלט עונה על הקריטריון הנ”ל. ברור לכולנו שהדבר האמיתי עדיף על הדמוי. דמוי עור יכול בהחלט להיות נוח, אבל לא תמיד אפקטיבי למי שלא מעוניין בפשרות ורוצה את הדבר האמיתי. אין ספק ש-נוחות לא מסתיימת רק בכמה נוח לגופנו, אלא גם משפיעה על הגב והישבן שלנו. כיסא איכותי בהחלט ישמור ביתר שאת על גבנו וישבננו. בסופו של יום נוחות ובריאות.

עמידות, מגע ורגישות

ישנם אנשים המעדיפים להחליף אחת לשנה או אפילו פחות, את כיסא המנהלים שלהם. ישנם אנשים ששונאים את תהליך החיפוש ומחליטים לרכוש משהו איכותי שישמר לטווח הארוך. אם אתם נמנים מן האנשים מהקבוצה השנייה, אתם ודאי תסתדרו טוב יותר עם כיסא מעור אמיתי. עמידותו תישאר להרבה יותר זמן מאשר לכיסא העשוי דמוי עור. ישנם סוגי עור שונים כאשר הנפוצים הם עור נאפה, עור בקר וכו’. מה בנוגע למגע? ההנחה הרווחת היא כאשר אנו נקנה נעל מקורית, היא תהיה הרבה יותר נוחה מנעל החיקוי ואכן כך גם כאן – הדבר האמיתי תמיד יהיה נעים למגע יותר מאשר הדמוי. ההמלצה היא לבדוק בעצמכם ולחוש את ההבדלים בין סוגי הריפוד וכך לקבוע איזה סוג כיסא מתאים לכם אישית. אם שאלתם את עצמכם מה שייכת המילה”רגישות ” אז לא מדובר בכיסא שבוכה לעתים קרובות, אלא ברגישות לריחות, לכלוכים ואפילו לטמפרטורת החדר. כיסא העשוי עור אמיתי מוביל בכל אלו. הוא אטום יותר מכיסא דמוי עור וקשה יותר ללכלך אותו. כמו כן המראה שלכיסא מעור יניב תוצאות אחרות של מראה יוקרתי פי כמה, מזה של הדמוי ויענה על הבקשה של הקונה אשר מחפש מראה יותר חזק ואיכותי.

מחירי כיסאות מנהלים מעור אמיתי

היתרון המשמעותי של כיסא דמוי עור הוא כמובן המחיר, אך כמובן ש -“על איכות צריך לשלם”בטח גם אמרו לכם בעבר. מה שנכון נכון. יש אנשים המעדיפים להשקיע יותר כסף ולרכוש דבר איכותי, מאשר לרכוש דבר זול ואחרי שהוא ייהרס במהרה, לשלם כפול. המחירים על כיסאות דמוי עור מתחילים במחירים של 800 שקלים ויכולים להגיע ל- 2000 שקלים ואפילו יותר. אבל כיסאות מנהלים מעור אמיתי עולים מינימום 2300 ש”ח לפני מע”מ ברוב החברות. הכל תלוי בדגמים השונים כמובן ותלוי ב-תקציבכם האישי לבחירתכם. אצלנו המחירים הם הכי נמוכים בשוק. אם השימוש העיקרי שלכם בעבודה הוא מחשב וכיסא כמו לרוב המנהלים והעובדים המשרדיים, ההנחה הרווחת היא שלא תרצו להתפשר על הנוחות שלכם ולמרות המחיר הגבוה, אתם תעדיפו את האיכות על פני הזולות. במידה והשימוש שלכם בכיסא מנהלים הוא מזערי ואתם לא מעוניינים להשקיע מחיר יקר בכיסא, דמוי העור יכול להוות פתרון מעולה עבורכם. הכי חשוב שתרגישו נוח עם עצמכם, עם הרכישה שלכם ועם הישיבה שלכם.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד