ריהוט משרדי לפרויקטים בהתאמה אישית

חלל המשרד כבר בנוי, ורק נשאר לרהט אותו בריהוט משרדי כמו שולחנות, ארונות וכיסאות? לפני שתחליטו לקחת מעצב פרטי, כדי שהוא ייתן לכם את תכנית העיצוב ויביא לכם את הריהוט שהוא חושב שיתאים, למה לא לתת את העבודה למומחים שגם יתאימו לכם את אותו ריהוט מבחינת עיצוב, תקציב ואיכות.

פרויקטים של ריהוט משרדי כוללים את ריבוי הפריטים שמשמשים משרד כיום ונמצאים בעשרות אתרים של ריהוט משרדי, עם מוצרים כגון: ארונות, כונניות, שולחן אורחים, כיסא מנהל, כיסאות משרדיים, שולחן מנהלים, אופן ספייס וכיוצא בזה – לפעמים מרגישים שהולכים לאיבוד. ואם גם הדפסתם כמה עשרות פריטים שיכולים להיות שימושיים למשרד, כנראה שהוספתם ניירת מיותרת ובטח שלא תרמתם לסדר במשרד. בשורה התחתונה אנחנו חותרים לזה שכנראה תמצאו את הפתרון האידאלי בפריטים שמנינו, אשר יכולים לבוא בהתאמה אישית למשרדכם – בין אם הוא משתרע על פני מאות מטרים ובין אם לאו!

מומחים לעיצוב ותכנון חללי משרד

החברה שלכם גדלה ואתם מתכננים לעבור למשרד חדש? לעובד שלכם יש גישה לא נוחה למסמכי קליטת הטובין, כי לא דאגתם לו לארון נגיש עם ארונות הזזה? יועצי עיצוב מקבלים בברכה לקוחות עם חיוך רחב וידע מקצועי בלתי נלאה בתחום הריהוט המשרדי. כסא נמוך או גבוה לעובדים, גב רשת, שינוי גובה, מנגנון סינכרוני – כל ההמלצות אצל מומחי העיצוב בגלריה לריהוט משרדי! כל הפונקציות של הרהיטים יכולות להינתן על סמך מדידות, אופי החברה והתקציב לפרויקט.

התמקדו במה שחשוב באמת בריהוט משרד

אחת העצות הכי טובות שאנו יכולים לתת לכם היא להתמקד במה שחשוב באמת. אנו מאמינים שיחד עם כל הריהוט יש ריהוט משלים אותו אתם רוצים לצרף, אך עם זאת קודם כל התמקדו ברהיטים המרכזיים.

ישנם שלושה דברים עליהם אתם צריכים לשים את תשומת הלב שלכם:

  1. תקציב – הכינו תקציב מראש. כאשר אתם עובדים עם תקציב מסודר אתם יודעים הרבה יותר טוב לאן אתם הולכים ומתאימים הלכה למעשה את הריהוט לתקציב.
  2. התוכן – לאילו סוגי ריהוט משרדי אתם זקוקים במשרד? הגיעו מוכנים מראש עם כל הפריטים אותם אתם רוצים להוסיף לחלל, סמנו כל אחד מהם תחת שלוש לשוניות (בדחיפות גבוהה, בדחיפות בינונית ובדחיפות נמוכה), כך תהיו בטוחים שהדברים הכי חשובים לכם לא יתפספסו.
  3. לעבוד עם בעלי מקצוע – אף אחד לא רוצה לעבוד, לטעות בתהליך ולהפסיד כסף. עבדו עם בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום.

הופכים את החלום למציאות יחד עם ספינזי

אם הגעתם לפה סביר להניח שיש לכם חלום קטן, חלום להפוך את המשרד שלכם למקדש. אתם אנשים של תהליכים והכל עובד אצלכם בצורה מאוד ברורה, לכן חשוב לכם גם לרהט את המשרד שלכם בהתאמה אישית.

יש לנו חדשות טובות עבורכם – זה לגמרי אפשרי. ניתן לעצב כל חלל באשר הוא, בין אם מדובר במשרד, חדר עבודה או אפילו חדר ישיבות. 

המקצוענים של ספינזי מתמחים בהנעת תהליכים שכאלו כבר למעלה מ  – 40 שנה, יחד איתכם נבין מה הוא העסק שלכם, מה הם הצרכים של העסק שלכם אל מול הצרכים והרצונות שלכם ונדאג להתאים בהתאמה אישית יחד איתכם את הריהוט המושלם ביותר עבור המשרד שלכם.

ריהוט משרד בהתאמה אישית ולחלל העבודה

השולחן הנוכחי קצר מדי וחלל החדר במשרד מאפשר לכם לשים אחד גדול יותר, וגם ככה חשבתם לשים רהיטים למשרד בהתאמה אישית? אם תוסיפו או תרצו להיפטר מהרהיטים הישנים, ניתן לקחת מידות ולהתאים לכם, המנהלים, משרד לתפארת שיעמוד בסטנדרטים של גודל, חומר איכותי של זכוכית עמידה לשולחן, הברגה חזקה ועץ משובח לארונות. רק תבחרו כדוגמה שולחן טרפז או ארון כוננית וגם אותו ניתן להתאים מבחינת גודל לחלל המשרד. פרויקט ריהוט משרדי חדש יכול להיות מותאם לחברתכם לאחר ייעוץ והכוונה, כך שנוחות, גודל, נגישות (שלא לדבר על עיצוב) הופכים את עיצוב המשרד לפרקטי ושימושי ביותר! רק תגידו רהיטים למשרד בהתאמה אישית, ומכן המומחים לוקחים את המושכות!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד