ריהוט משרדי 2020

ריהוט משרדי 2020 משתנה באופן מרתק מכיוון שמדובר בשינויים בסביבה רב תחומית, מורכבת ודינמית. אנו חיים בתקופה מרגשת מאוד של היסטוריה בה מקום העבודה מתפתח מהוצאה תקורה או תפעולית לכלי מורכב שמנהיגים וארגוניהם יכולים להשתמש בו כדי להשיג את יעדיהם האסטרטגיים.

ריהוט משרדי- השינויים שעתידיים להתרחש

אנו בעיצומם של לימוד כיצד לתפוס את מלוא הפוטנציאל שלו כאשר חקר האנשים, גופנו ומוחנו, הביצועים האנושיים, הסביבה שלנו, הטכנולוגיה והעיצוב משלבים בתוכם את מגוון הדרכים האינסופי להרכיב ולחוות מקום. לעתים קרובות אנו לא מצליחים לחזות במדויק את המתרחש. כאשר אנו מסתכלים אחורה, קל לראות כמויות אדירות של שינוי, טכנולוגיה חדשה, חדשנות ושיבוש. כשאנחנו מסתכלים קדימה, הדברים לא ברורים. אנחנו לא תמיד רואים את השינוי שעובר, ואנחנו לא תמיד בטוחים היכן לחפש. אנו נוטים להאמין שהדברים יישארו קבועים, לפחות לזמן מה. במבט קדימה, בעשור ניתן להניח שיהיו כמויות משמעותיות של שינויים בתחום ריהוט המשרד משבשים ובלתי נתפסים. אנו יכולים להתחיל לראות רק את הדבר הקרוב ביותר אלינו – מכוניות אוטונומיות, רובוטים, בינה מלאכותית, ניתוח נתונים, מחשוב קוונטי וכו’. אלה רק כמה מהדברים שאנו מודעים אליהם, אך ישנם רבים אחרים שיש לנו טרם התחלתי לדמיין. מקום העבודה חווה שינוי מפריע ממגוון מקורות. להלן מספר דברים שצריך לצפות להם בעשור הבא שישפיעו על סביבות העבודה שלנו, על אופן העבודה והעבודה שאנו מבצעים.

ריהוט משרדי 2020

ענף ריהוט החוזים עומד בפני כמה מהאתגרים המשכנעים ביותר. שינויי השוק שיבשו לחלוטין והם מאותגרים כיום על ידי הנוהג המיושן והמודלים העסקיים שלהם. בעוד היצרנים הגדולים עדיין תלויים בשיטות המסחר / השירות המסורתיות, הם נאלצים להתחרות בסטארט-אפים חדשים שלא נעצרים על ידי תהליכי הרכש המסובכים, המבלבלים והיקרים ששלטו בשוק לכאורה לנצח. הסוחרים בוחנים מחדש את הצעות המחיר שלהם כך שיוכלו להתחרות במקומות השוק המתהווים המספקים גם ריהוט ושירותי עיצוב. לא רק סוג הרהיטים שמצוינים ונרכשים עבור מקומות העבודה של היום השתנה, איך הוא מגיע למי שמספק אותם משתנה גם הוא. חנויות לריהוט משרדי משקיעות במחקר מדהים על אופן העבודה של אנשים, מה הופך מקומות עבודה נהדרים, כיצד לנווט בשינוי במקום העבודה ומהווים משאב לא מבוטל לאנשים בקהילת המו”פ המתמחים בעיצוב חללי עבודה. יכולות המו”פ בטכנולוגיות חדשות להביא רהיטי משרד חדשניים לשוק לתמיכה במקום עבודה בריא, חומרים איכותיים לשמירה על איכות הסביבה ותהליכי ייצור, כל אלה הם בעלי ערך רב לתעשייה. סיבוב התכונות הללו עם סביבת העיצוב, המפרט והרכש המשתנה הוא המקום בו יתרחש סבב השינויים הבא.

עיצוב משרד חדש

בשל המורכבות של תכנון משרד חדש ובעיצובי בנייה מורכבים, האופן בו אנו עובדים יחד עם קבוצת המשתתפים הנכונה הוא המפתח למתן פתרונות יעילים לעיצוב. מעצבים הם גנרלים. עלינו לדעת מעט על המון, ואז לתאם את הפרטים עם המומחים, שיודעים הרבה על המשמעת שלהם. זה הקשרים, שיתוף המידע וכיצד אנו מבצעים שהופכים את עבודת העיצוב למוצלחת. סביבות העבודה של היום מצליחות רק כמו המנהיגות והתקשורת הניתנות בכל רחבי העולם. מקצוע העיצוב צריך למצוא וליישם את המקומות הטובים ביותר בתהליך שבהם הם יכולים להיות בעלי ערך רב לכל בעלי העניין. כשמסתכלים על המערכות הייחודיות והנפרדות הנדרשות לתכנון, בנייה ותפעול של בניין ו / או מקום עבודה, התיאום והתלות ההדדית הנדרשת הוא עצום וצומח במהירות. זה דורש תהליך חדש לאופן בו מערכות אלה צריכות להיות משולבות במכלול הגדול יותר. תפקיד המעצב הוא המפתח, אך לרוע המזל נותרו כמה מהתכונות החשובות והמשפיעות ביותר עד שיהיה מאוחר מדי בתהליך והיתרונות מוגבלים ואינם ממומשים במלואם. כמקצוע (ותעשייה) עלינו לבחון מחדש את השלבים המסורתיים ששלטו בפרויקטים של עיצוב. פיתוח תהליך חזק יותר שפתוח יותר לכלול את כל המשתתפים הדרושים כדי להגדיר ולפתח פרויקט כראוי, זה מה שאנחנו צריכים להתמקד בו כדי לעמוד בדרישות של היום ומחר.

 

למאמר המלא

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד