ריהוט משרד נוח או רהיטי משרד יפים?

מנהלים המחפשים רהיטי משרד חושבים בדרך כלל על שני פרמטרים עיקריים: נוחות וייצוגיות. חשוב להם שהריהוט המשרדי יהיה נוח וישמור על רווחת העובדים וחשוב להם שיהיה ריהוט יפה שישווה למשרד מראה ייצוגי ואיכותי.

בספינזי תמצאו ריהוט שמשלב את שני הפרמטרים ביחד- גם ריהוט משרד נוח וגם ריהוט משרדי יפה.

כסאות מחשב נוחים

מהפקידה ועד למנכ”ל – כולם ממלאים את תפקידם במשרד בישיבה על כסא משרדי. פעמים רבות מבלה צוות העובדים שעות רבות במשרד, לעתים בישיבה ממושכת. כשבאים לרכוש כסאות משרד חשוב לבחור נכון ולבחור כסאות שניתן יהיה לשבת עליהם זמן רב מבלי שיפגעו בגב. כיום ניתן לרכוש כסאות מזכירה aנוחים ובריאותיים מבלי להתפשר על המראה שלהם. אצלנו, בספינזי, ישנו מגוון דגמים איכותיים ונוחים שהושקעה מחשבה רבה גם בעיצובם כך שתוכלו לדאוג לעצמכם למשרד יפה ונוח.

רהיטי משרד מעוצבים

משרד מעוצב ומרשים הוא חשוב מאוד שכן ביכולתו לרמז על העסק כולו. למשרד באים לקוחות ואנשים שונים ומה שהם יראו במשרד זה כנראה מה שהם יחשבו על העסק שלכם. ריהוט משרדי מעוצב יעשה עבורכם את העבודה וייתן למשרד שלכם מראה יוקרתי. אם בעבר היו קיימים רהיטי משרד איכותיים שנפלו במראם החיצוני הרי שכיום ניתן לשלב ולבחור ריהוט נוח ואיכותי בעל מראה מעוצב ויפה.

שולחנות למשרד נוחים ויפים

כשעובדים שעות רבות במשרד לפעמים צצים כאבי גב או כאבים אחרים. במקרה כזה יש לבדוק את שולחן העבודה שכן לשולחן שאינו איכותי עשוי להיות חלק בכאבים. שולחנות משרדיים צריכים להיות בגודל ובגובה מתאים לעבודה ממושכת ולכן חשוב לבחור אותם בקפידה. שולחן העבודה תופס חלק משמעותי בחלל העבודה והמראה שלו יכריע את המראה הכולל של המשרד. מתוקף היותו כל-כך מרכזי חשוב לבחור שולחן משרד נוח אך גם יפה ומעוצב. בספינזי תמצאו שולחנות עבודה שנותנים מענה על שני אלו ויבטיחו לכם משרד נוח ויוקרתי.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד