ריהוט משרדי מתקדם

רהיטים עם גאדג´טים ואבזורים שונים הם לא בהכרח עניין של מותרות. אותם גורמים, הם שיכולים להקל על הבעיות הבריאותיות בגב כאשר העובדים יושבים עליו, ובכלל הם יכולים להפוך להרבה יותר קלה ומועילה. לא בהכרח שדברים כאלו יעלו את מחירי המוצר בהרבה, ואם הדבר מעלה את התפוקה אז לא שווה כבר להשקיע על ריהוט משרדי מתקדם?

כשמדברים על ריהוט משרדי מתקדם, מתכוונים למנגנונים בכיסאות, או לאביזרים שיכולים להוות ערך מוסף בנוחות, בנגישות ובניידות של כלל הרהיטים במשרד. מעבר לכך, חשוב לחשוב על השימושים השונים שרהיט עשוי לשמש אתכם: מבחינת חשמל, ניירת וכיוצא בזה. בכתבה זו אנו באים להרחיב על התקנים מסוימים בריהוט משרדי, אשר יכולים להקל על המשתמשים בו בהיבטים שונים.

כיסאות משרדיים מתכווננים

כיסאות מנהלים יכולים להגיע עם מנגנון סנכרוני, שעוזר בהורדת העומס על החוליות בעמוד השדרה כאשר זוויות הישיבה נשמרות במצב אופטימלי. משענות ידיים מתכווננות יכולות להוריד מעומס הגידים והמפרקים וכל הבעיות הנלוות, למי שמשתמש במחשב וצריך לשנות את תנוחת הידיים מדי פעם – נזקי הגוף בטווח הארוך יכולות להיות בעייתיות אם לא משנים תנוחה. באופן כללי, לא משנה אם מנהל יושב על כיסא או לחלופין מזכירה או פקיד – חשבו על כיסא ארגונומי כמו דגם טורנדו, כדי שיהיה נוח לשבת עליו שעות רבות (ואכן עובדים זוטרים יושבים שעות מרובות על כיסא במשרד).

שולחנות משרד מודרניים

לא מספיק ששולחן מעץ יהיה מוגמר בשיטת פורניר – יכול להיות שאם אתם צריכים שולחן ישיבות למשרד, חוץ מצורתו וגודלו תצטרכו גם תאי חיווט במרכזו. תאים אלו מיועדים לחשמל ותקשורת והם יכולים להיות מוסתרים בתאים. שולחן עבודה של מחשב יכול להיות נייד, אם תרכשו אחד עם גלגלים יציבים (זה יכול לעזור גם למנקים להזיזו בעת הצורך). מעמד למדפסת גם יכול להימצא כשימושי ביותר כשקונים שולחן עבודה משרדי . אם אתם מעוניינים לחסוך במקום במשרד ועדיין רוצים שולחן המתנה לאורחים, יש גם כאלו הבאים עם מדף מזכוכית עגול, ואחד מתחתיו עשוי מעץ או מלמין – במקום שיהיה שולחן כפול בגודל!לא רק מראה חיצוני זה מה שחשוב כדי לתת הרגשה טובה ללקוח שמולכם – בסופו של דבר אתם נמצאים רוב הזמן במשרד, ולכן גם חשוב שהריהוט במשרד יהיה מתקדם, ולאו דווקא רק יוקרתי למראית עין!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד