ריהוט משרדי מעוצב

ריהוט משרד מעוצב זה בעצם לקחת ארון או כיסא משרדי ולשלב בוא אלמנטים מיוחדים כדי לשפר את המראה שלו ולהתאים אותו לאופי החברה שלכם.

ה-Office מתכתב לרוב עם תכנות העבודה השונות שעל המחשב שלנו, אך כשזה מגיע למשרד, לסביבת העבודה יש חשיבות רבה עלינו כעובדים, כמנהלים, בזמן ראיונות עבודה וגם בזמן ישיבות דירקטוריונים חשובות ומשעממות ביותר. בשנים האחרונות ניכר שעלתה המודעות בבחירת ריהוט משרד , בקרב חברות ומנהלים שונים בשוק. נגמרו הימים שלספת יד שנייה וכיסא עור מרופט למחשב. אז מה הכללים הראשונים וההכרחיים של ריהוט משרד מעוצב ותכנון המשרד שלנו? איך נדע להתאימו לצרכינו האישיים? כל המידע פה.

איך לתכנן משרד?

עם כל כך הרבה סגנונות ועיצובים שונים – מסתבר שכן. בחינה של ציוד משרד חדש, היא בערך כמו שפעם הלכנו למגרש המכוניות בשביל ל “עשות סיבוב ” על המכונית. בדיוק באותה דרך, עלינו לבצע בדיקה מקיפה לציוד המשרדי. בבואנו לעצב או לרכוש משרד חדש או ישן עלינו לשאול את עצמנו מספר שאלות בסיסיות: האם הריהוט אמור להתאים לצורכי העסק? כמה כבר ניתן לדחוס בתוך חלל המשרד איזה צבעים לריהוט נבחר, האם הצבע יהיה אחיד ומה ההשלכות של זה בכלל כלפי חוץ? האם כדאי להתפשר על מחיר וחשוב ביותר: האם להתייעץ עם אדריכלי עיצוב פנים מביני עניין, שיוכלו להוכיח לנו שאת מה שהם יודעים בתיאוריה – ניתן לבצע בפרקטיקה המשרדית.

חשיבות הנוחות של הריהוט המשרדי

האם כשאנו נכנסים למשרד, למראה החיצוני שלו יש השפעה ישירה עלינו? האם הרהיטים לא אמורים להיות קודם כל נוחים? האם אנו אמורים להרגיש”כמו בבית”? אני מאמין שבעל משרד נבון ישאל את עצמו קודם כל- אם הריהוט המעוצב שבחר עונה על צרכיו ומתאים לו, לפני שהוא מנסה להתאים את הריהוט לצורכי העבודה. עושה רושם כי השקעה בבחירה מוצלחת של ריהוט למשרד- תשווה למשרד לא רק מראה יוקרתי, אלא גם תחושה שאנחנו עובדים במקום עבודה חשוב ובכיר, בין אם זה אכן כך או לא. העיקר שנרגיש בנוח על הכיסא ונוכל להתרווח עליו. אם בסוף יום עבודה אנחנו מגלים שלא נוח לשבת על כיסא משרדי כשהרגליים פרושות לרווחה על השולחן- כנראה שבחרנו כיסא סגפני מדי. משענת לא מתאימה, ריפוד לא נוח, הכל יכול להיות.

ריהוט משרדי אסתטי ויוקרתי

למרות שניתן אולי לחשוב שהאנשים הם שעושים את המשרד ולא הריהוט – לא כך הדבר. לעובדה כי אנו עובדים במשרד חדש, מעוצב ומדויק יכולה להיות השפעה גם על יחסינו לעבודה עצמה ולתוצאות שאנחנו נותנים. אין מה לעשות, אין תחליף להרגשה אישית טובה והתרוממות רוח, ואם הקולגות שלנו למשרד הם”לא משהו “, לפחות נוכל להתנחם במשרד מעוצב במראה הייטק, כזה שתמיד חלמנו לעבוד בו ולהיות חלק ממנו, וראינו רק בסרטים. עד ששוב יימאס לנו ונחליט להחליף את הציוד. או את האנשים…

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד