ריהוט משרדי בתל אביב יפו והמרכז

צריכים להזמין עוד היום ריהוט משרדי? אל תהססו ליצור קשר עם חברת ספינזי, אשר נמצאת בלב הכבישים הראשיים של ראשון לציון קרוב לאזור תל אביב יפו ומשווקת רהיטים לתעשיות ענק ומוסדות מדינה כמו גם ללקוחות פרטיים.

החברה מחזיקה גלריה ענפה של כיסאות משרדיים כמו כיסאות למנהל כמו גם למזכירות ברמה איכותית. מחזקה בנוסף קטלוגים עם מבחר עצום של שולחנות מעץ משובח, בשילוב מתכת, ארוניות לערימת הטפסים שלכם ממגוון של סוגי חומרים וגדלים והכל למען רווחת הלקוח! החזון היא לייצר ריהוט משרדי בהתאמה אישית לכל חברה ואדם.

רשת מובילה בתחום ריהוט משרדי בתל אביב יפו

למה לקנות אצלנו אתם שואלים?! מפני שמעל 40 שנות ניסיון וותק לא באים ברגל, אלא הם מורגשים כאשר יושבים על ריהוט משרדי איכותי! מכיוון שחברתנו משווקת את מוצריה למשרדים ממשלתיים,כמו גם לחברות פרטיות מהגדולות בישראל, ביניהן רשות הדואר ומכללות פרטיות רבות! בזכות קו איכותי ועמיד של מוצרים, ספינזי היא החברה המובילה לריהוט משרדי בתל אביב יפו והמרכז, כמו גם בכל הארץ!

במה נמדד ריהוט משרדי איכותי?

אם תשוו בין שולחן מטבח לשולחן משרדי, תוכלו לראות שכמות השכבות כמו גם מראה ואיכות העץ, הן ללא ספק הבדל של שמיים וארץ. שולחן משרדי יכול להחזיק שנים על גבי שנים וככל שהוא יותר איכותי, כך נראה המשרד שלכם הרבה יותר מוצלח ומשגשג. כיסאות הן גם פן חשוב ביותר, במיוחד כאשר יושבים עליהם שעות רבות ללא מנוחה לעיניים ולגב. על כן, כיסא משרדי איכותי נמדד בבנייה איכותית, גם אם זה נעשה בקנה מידה תעשייתי מרשת מוכרת!

רהיטים משרדיים במחירים טובים

ספינזי נכנסה לשוק הרהיטים כבר בשנות ה-70 ומאז נסקה מבחינת אחוזי מכירות ומוניטין! ניתן לייחס הצלחה זו תודות לאנשי מכירות מקצועיים העובדים הכשרה ממוקדת וממושכת, ההחזרה מתבצעת על ידי הנהלה בעלת וותק רב שנים בתחום ריהוט משרדי בתל אביב יפו והמרכז. מלבד האיכות, רשת ספינזי מאמינה במחירים אטרקטיביים במיוחד ללקוח, בין היתר בגלל שהיא חברה יצרנית שגם מייבאת ואין לה פערי תיווך עם חברות צד שלישי לייצור רהיטים. כל רהיט נמכר עם תו תקן של איכות ואחריות למספר שנים!

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד