ריהוט למשרדים קטנים

לעתים מכורח הנסיבות אין אפשרות לשכור חלל חדר גדול יותר, ולכן נוצר מצב שצריך למצוא שטח קטן להתנהל בו במשרד הביתי או בכל משרד אחר ברחבי העיר. אם נתקלתם בבעיה גם לכם יש פתרון ריהוט למשרדים קטנים

גודלו של החדר משפיע על הריהוט שניתן להכניס בו, ולכן לפעמים צריך לחשוב רבות על הפריטים השונים אשר יוכלו להיכנס אליו. אצלנו תוכלו למצוא מגוון פרטי ריהוט למשרדים קטנים כמו כיסאות, שולחנות, ארוניות ועוד.

איך לעצב משרד קטן?

קטן ככל שהמשרד יהיה, כך גם צריכים להיות הרהיטים המאוכלסים בו כמה שיותר פרקטיים, בין אם מדובר בשולחן מנהלים יוקרתי עם מדף מגירות לצד רגלי השולחן או כזה עם שלוחה, מערכת עבודה ארגונומית אשר יכולה להוות שולחן כתיבה פינתי , או שולחן זכוכית עם רגלי מתכת קטנים אשר לא תופסים כמעט מרחב. לצד הריהוט למשרדים קטנים, חשוב גם לעבוד עם טכנולוגיה קומפקטית יותר כמו מחשב נייד, מדפסת המשלבת פקס וסורק וכיוצא בזה.

משרד ביתי מעוצב

לא אחת בוחרים עצמאיים רבים לעבוד מהבית – גם במקרה כזה חשוב ליצור אווירה ביתית בתוך המשרד עצמו, ולא מספיק לרהט אותו ברהיטים מבריקים. כדי באמת להשרות עיצוב ביתי ומזמין, ניתן להוסיף למשרד תמונות ופרטי נוי שכן גם העבודה הופכת ליותר נעימה וביתית, ומצד שני המראה משרה אווירה נוחה וחמה בעיני הלקוחות! בנוסף, על מנת לחסוך במקום, אולי כדאי לוותר על ארון משרדי , במיוחד כאשר מדובר בחלל משרד קטן במיוחד – אז ניתן לשים את הקלסרים והספרים המקצועיים על מדפים בצורה אנכית לגובה או על שולחן העבודה הארגונומי. או לקחת ארגז מגירות נייד שאפשר להזיז בקלות וביעילות.

כסא משרדי קטן

אחד הוויתורים הכי כואבים תרתי משמע, כאשר באים לבחור ריהוט למשרדים קטנים – אז בדיעבד אנשי המשרד מגלים שייתכן ובחרו בכסא שהוא אמנם קומפקטי, אך אין בו די פונקציות כדי לשנות תנוחה מפעם לפעם וכך גם הישיבה עם הזמן הופכת למטרד! ישנם עשרות כסאות משרד כמו כיסא מנהלים , אשר יכולים לענות על כל הדרישות ואשר הישיבה עליו לא הורסת את הגב, כמו זה אשר יש לו משענת ראש, ומנגנון נדנוד עם מנגנון נעילה גם במצב של הישענות לאחור. רבות מהכיסאות הללו יכולים להגיע עם גלגלים ולכן חשוב שהחדר לא יהיה מעוצב עם שטיח על פני הרצפה על מנת להתנייד יותר בקלות, אלא ברצפת פרקט או באריחי בטון (מה גם ששטיח לוקח יותר מחלל החדר והעיצוב נראה”מחניק ” יותר).

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד