ריהוט למוקדים טלפוניים

מוקדים טלפוניים הם אמנם מוקדים שלקוחות לא מגיעים אליהם באופן ישיר ועדיין, זה לא אומר שצריך להזניח אותם מבחינת העיצוב. כדי לדאוג שהמוקד הטלפוני יהיה גם פרקטי, גם מעוצב וגם נעים לעובדים בו – יש לבחור ריהוט למוקדים טלפוניים מדויק שיהפוך את המוקד למקום עם אנרגיות טובות שכיף להיות בו.

בספינזי תמצאו מגוון ריהוט למוקדים טלפוניים בהתאמה אישית לצרכים שלכם, כזה שיחסוך מקום, ישרת את העובדים בצורה נאמנה וגם ישווה למוקד מראה מעוצב ואסתטי. בדרך כלל מוקדים טלפוניים מורכבים מחללים גדולים ויש לדאוג לכך שכמות גדולה של שולחנות וכיסאות יכנסו לחלל. ישנם מספר דרכים לתכנן חללי עבודה משותפים המשמשים מוקדים טלפוניים כבר שנים.

מחיצות אקוסטיות למוקדים טלפוניים

לעתים קרובות במוקדים טלפונים יש הרבה מאוד רעש. ככה זה כשרוב רובה של העבודה במקום כוללת שיחות טלפון תמידיות ובלתי נגמרות. כדי לאפשר לכל מוקדן לנהל את עבודתו בצורה הטובה ביותר מומלץ להשתמש במחיצות המפרידות בין עובד לעובד. ניתן לרהט את המוקד במחיצות עץ, מחיצות אקוסטיות ובמגוון מחיצות נוסף שלא יפגע בעיצוב המקום, אלא אף יתרום לו. מחיצה אקוסטית בעצם כוללת כמה שכבות, שכבת אלומיניום, שכבת עץ, שכבת ריפוד אקוסטי ועוד שכבת בד אקוסטי. יש לשים לב למיקום המחיצות ולוודא שאין מרווחים בין עמדה לעמדה, אחרת הקול יעבור בין עמדה לעמדה ולא תוכלו להשיג את המטרה.

עמדות מעוצבות למוקדים טלפוניים

אם פעם היה נהוג להזניח את העיצוב של המוקדים הטלפוניים ולהשתמש אך ורק בריהוט פרקטי, הרי שכיום המצב ממש לא כך. מנהלים רבים מבינים שלמראה של המוקד ישנה השפעה מכרעת על התפקוד שלו, ולכן בוחרים לרהט את המוקד בעמדות מעוצבות ואסתטיות. בספינזי תמצאו מגוון עמדות המתאימות למוקדים טלפונים, כאלו שיהפכו את המוקד שלכם גם לנוח ויעיל אך למעוצב ועדכני. עיצוב עמדות עבודה יכול לבוא לידי ביטוי גם על ידי בחירת הצבעים. כל עמדה בנויה מפלטה עץ שניתן לבחור ממגוון צבעים. לדוגמא, קטלוג צבעי העץ שלנו. בנוסף, אפשר לבחור את צבע הבד האקוסטי ובכך להתאים את המחיצות לצבעי המותג שלך

כסאות למוקד טלפוני

כאשר מרהטים מוקד טלפוני יש לבחור בקפידה את הכסאות שתרכשו לטובת העובדים שלכם. עובדי המוקדים הטלפונים יושבים כמעט כל משך יום עבודתם מול המחשב, מה שאומר שהם עשויים לסבול מבעיות בריאותיות כאלה ואחרות כתוצאה מישיבה ממושכת. כדי למנוע את אותן בעיות שעלולות להוביל לתביעות וגם כדי לדאוג לרווחת העובדים, יש לבחור כסאות בעלי מבנה אורטופדי באיכות גבוהה. אצלנו בספינזי תמצאו מגוון רחב של כסאות מחשב למוקדים טלפונים, כאלה שישרתו בצורה הנאמנה ביותר את המוקדנים.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד