ספסלי המתנה או כסאות?

אתם רוצים לשדר ללקוח שאתם חלק ממשרד מנצח, או שאתם מעוניינים במעין “בזאר לקוחות” שרק באים לחתום על חוזה, ונעלמים כהרף עין? זוהי השאלה העיקרית כנראה, בבואכם לברר בנושא של ספסלי המתנה!

ספסלי המתנה או כסאות, כורסאות עם שולחן מרהיב, כורסה עם רגלי ניקל או בסיס עגול מאותו חומר ועם ידית גובה מובנית – הבזאר היחידי שצריך לעניין אתכם מעתה, זה קטלוג של פינת ההמתנה של ספינזי ריהוט משרדי “כמפתח להצלחה עסקית!

אירוח לקוחות עם כסאות

מרהטים ולא לקחתם בחשבון פינת המתנה למשרד? אולי הרגשת בכל זאת שמשהו חסר! ספסלי המתנה או כיסאות הפכו לנכס עם מרוץ הזמן, ואין משרד עצמאי או ממשלתי אשר יכול לעבוד בלעדיהם כחלק מנישת פינת ההמתנה. בימים של כסף מהיר ותחרות עיקשת על כל קליינט, אפילו ספסלי המתנה דו או תלת-מושביים יכולים להציל עסקה קרובה, בלי שהיא תתמסמס. במקרים של ריבוי לקוחות זהו אולי הפתרון הנכון לפינת המתנה, ובמקרה שרוצים יותר להשקיע, אולי כדאי לבחור בכורסאות לנוחות מרבית!

ריפוד לכיסא נוח

יכול להיות שאתם עובדים בלוח זמנים צפוף ביותר, ואז גם התמרון שבין הכנת דו “ח לבין שיחה חשובה עם קליינט מחו “ל, מאלצת את הלקוח המקומי שיושב על הספסל בפינת ההמתנה לחכות, בעל כורחו, פרק זמן ממושך ביותר. במקרים כאלו, אולי כדאי לשקול לרכוש כיסא מהודר קצת יותר מפינת ישיבה פשוטה עם ריפוד קל, אשר לא בהכרח נעימה לגב אחרי למעלה מחצי שעה. עליכם להתייחס לכל לקוח כנכס ואין דרך יותר נפלאה לשדר לו זאת, מאשר כיסא מרופד בעיצוב איטלקי עם ניחוח של עור (אבל לא בהכרח אותנטי, רוב הלקוחות לא מבחינים בכך) כך שהוא כנראה גם עולה פחות.

לקוחות ממליצים על פינות המתנה

איך שפינת ההמתנה שלך מעוצבת – זה מה שהלקוח יחשוב עליך: פינת המתנה נועדה לאפשר נוחיות ללקוח, ואם אתם לא עוסקים ברפואה במשרדכם (קליניקה זה מקום שבתודעה פציינט לא יהיה מעוניין לשבת בו זמן רב), כנראה שתצטרכו לנופף במשהו קצת יותר”פנסי ” מאשר ספסל המתנה עם שכבת ריפוד בודדת! תמיד גם אפשר לצאת מהצורה המלבנית של העיצוב הבנלי, ולמצוא שיש היום עשרות ומאות עיצובים שונים, אשר תומכים בגב לא פחות מאשר העיצובים הישנים. אותם עיצובים נותנים הרבה יד לדמיון, וזה אולי גם מה שיכול להוריד מגננות מראשי הלקוחות, ולהעסיק אותם לפני חתימה על הסכם משפטי.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד