סוגי ריפוד לכסאות משרדיים

הריפוד כבר נקרע ולכם אין ברירה אלא לעמוד כל היום או לשבת על כיסא מעץ ללא ריפוד כלל?!

אין צורך להוריד תפוקה משעות העבודה בשל בעיה שולית שכזו – ניתן למצוא היום שלל פתרונות ריפוד לכסאות משרדיים – בין אם זה בקנייה מחודשת של ריהוט או בריפוד מחדש!

חיסכון בריהוט משרדי בעזרת ריפוד כיסאות

במקרה שלא תרצו לשלם מחיר שנראה לכם יקר על ריהוט משרדי שניתן לשמר ולשפר בלאו הכי, ניתן גם לרפד מחדש את הכיסאות במשרד וניתן לבחור ממגוון צבעים שנראים לכם נאותים לעיצוב הכולל של חלל החדר בעבודה. את הריפוד ניתן גם לשמר לשנים לא מעטות אחר כך, על-ידי שיטות שונות הכוללות בין היתר התזת חומרים מיוחדים המונעים את התכווצות הבד, הופכים אותו לעמיד וחזק יותר וכיוצא בזה. ככל שתשקיעו יותר באיכות הבד ובאיכות השמור, כך תוכלו לחסוך יותר מההוצאות בטווח ארוך.

סוגי ריפוד לכסאות משרדיים

באופן כללי, ניתן לתחם סוגי ריפוד לכיסאות משרדיים לשלושה: בדים טבעיים, בדים סינתטיים וכאלו העשויים מעור. לגבי האחרון, על פניו כיסא מעור זה מראה יוקרתי ומרהיב לכל מנהל או בעלי עסק אשר רוצים לעשות רושם, אבל צריך גם לקחת בחשבון את העלות ואת העובדה שבארץ חמה כמו שלנו זהו לא תמיד הכיסא הפרקטי ביותר מהבחינות הללו. כמובן שאין להתעלם מכך שנוחות הישיבה מכפרת על הכל. בדים סינתטיים הם בדים המתכלים לאט יותר מבדים טבעיים וכמו כן קל יותר לתחזק אותם מכיוון שהם סופחים כתמים יותר בקלות. היתרון הגדול ביותר לקבוצת הבדים הטבעיים הוא שהם נעימים למגע ידי-אדם אבל העדינות לפעמים לא מחזיקה לטווח הארוך.

איך בוחרים ריפוד לכיסא?

אם החלטתם לרפד מחדש, רצוי לבדוק תאימות של צבעי המשרד אל מול הריהוט. אם יש ריהוט אחיד מבחינת צבע רצוי מאוד ללכת באותו כיוון. במקרה שהחלטתם על מראה חדש וכולל במשרד, רצוי לחשוב על אופי העבודה ועל התקציב כפרמטרים מרכזיים. בכל מקרה, אולי כדאי להתייעץ עם מעצב פנים או עם אנשי מכירות מנוסים בתחום. אנחנו מזמינים אתכם אלינו לחנות לקבלת ייעוץ חינם וללא התחייבות. למפה לחצו כאן.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד