מנגנונים מכניים בריהוט משרדי

כיסאות משרדיים לא בנויים מריפוד ופלסטיק בלבד, כשם שארונות ושולחנות לא בנויים מעץ ומכמה ברגים בלבד! ישנו תחכום והנדסה מאחורי כל פונקציונליות של ריהוט משרדי באשר הוא.

וכמו כל טכנולוגיה, פשוטה או מסובכת ככל שתהה, גם בתחום של ריהוט למשרד הוא יכול התקלקל או להישחק. על כן, חשוב להכיר כמה מנגנונים מכניים בריהוט משרדי באופן יסודי. קיימים מגוון רחב של מנגנונים מכניים בריהוט משרדי וכאן אנחנו נמנה כמה מהם.

בוכנות לכיסא משרדי

המנגנון אשר לכוונן את הכיסא במשרד מבחינת גובה אשר יתאים לשולחן נקרא בוכנה: מנגנון אשר נראה כמו מוט מתכתי המכוסה בפלסטיק, אשר לוקח אוויר דחוס וממיר אותו לאנרגיית תנועה – כך בלחיצה פשוטה על ידית כוונון הגובה, ניתן להעלות ולהוריד את הכיסא בהתאם לצורך המשתמש. לעתים נדירות מנגנון שכזה יכול להינזק, אז אין זה אומר שבהכרח יש להחליף את הכיסא, ניתן לבדוק מול היצרן או מול חנות המפעל והמשווק המורשה על החלפת הבוכנה כאלטרנטיבה!

מסילות מגירה

בין יתר הרשימה הארוכה של המנגנונים המכניים בריהוט משרדי , גם מסילות מגירה יכולות לבוא בחשבון – כחלק אינטגרלי מארונות בסדרי גודל שונים, אותן מסילות נמדדות באורך, עומק, בגובה, בצבע ובסוג. ישנן מנגנונים בקטגוריה זו אשר משמשים כבולמי טריקה למגירות דופן בארונות משרדיים, כך שהעבודה הופכת ליותר נעימה באופן יומיומי ובאופן שוטף.

גלגלים לכסאות משרד

אולי החלק שמתקלקל הכי הרבה ומצד שני עולה כמה עשרות שקלים בודדים לסט שלם – גלגלי כיסאות למשרד משתנים בהתאם לסוג החומר שמהם הם מורכבים, כאשר לרוב הם בנויים מסיליקון ופלסטיק או פלסטיק בלבד. גלגלי סיליקון ניחנים ביכולת תנועה טובה יותר מאשר גלגלי פלסטיק פשוטים וגם החלפתם במקרה של בלאי אינו בהכרח מצריך בעל מקצוע, כי אם הוצאתם ובתקנתם מרגלי המושב על ידי אחיזה חזקה ולחץ מתון על הגלגלים עצמם.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד