בחירת כסא ארגונומי – איך לבחור את הכיסא המושלם?

אם הגעתם לפה סביר להניח שאתם עובדים עבודה משרדית, בדרך כלל כאשר אנחנו מדברים על עבודה משרדית אנו מדברים על עבודה בה אנו צריכים לשבת ישיבה ממושכת אל מול מחשב או שולחן. זה יכול לתפוס אותנו במשרד הביתי, בעבודה, בפגישות צוות ואפילו במוקד טלמרקטינג בו אנחנו עובדים. כאשר אנחנו מדברים על בחירת כסא ארגונומי אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש. מאחר וישיבה ממושכת על כיסא יכולה לפתח בעיות אורטופדיות רבות בחירת כסא מנהלים ארגונומי הופכת למלאכת מחשבת של ממש. אבל אל דאגה, המומחים של ספינזי פה כדי לשפוך מעט אור.

כסא מנהלים ארגונומי – איזה סוג של מנהל אתה?

למעשה, כאשר אנחנו מדברים על כסא מנהלים ארגונומי אנו מדברים על בחירה שאי אפשר להתפשר בה. מצד אחד, מנהל צריך לשדר יוקרה בלתי מתפשרת לצד יציבות, עם זאת מהצד השני יש לקחת בחשבון שמדובר בכסא שצריך להיות פונקציונאלי ולדאוג לתמיכה נכונה בגב לאורך כל זמן הישיבה.

כסא מנהלים ארגונומי הוא הרבה יותר ממקום להניח עליו את הגוף שלנו בזמן העבודה, מדובר באחד הרהיטים החזקים ביותר שנמצאים בחלל שלנו. למעשה, כל אדם איתו אנו באים באינטראקציה רואה את הכסא, הכסא הוא באיזשהו מקום גם כרטיס הביקור שלנו אל מול עובדים, לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

יש סוגים רבים של מנהלים, כל מנהל מעדיף לבחור את הכסא שלו בצורה שונה – יש את אלו שיעדיפו לתת דגש לבד, אחרים לפונקציונאליות ואילו מנהלים רבים יראו את הנראות כאחד המוטיבים החשובים ביותר. 

הקרם דה לה קרם – כסא ארגונומי למחשב

רובנו מוצאים את עצמנו שעות מול המחשב, חלקנו עושים זאת בגלל עבודה, חלקנו פשוט חייבים לנסות ולשחק בכל משחק חדש שיוצא ואחרים פשוט רוצים לקבל מידע אינפורמטיבי בנוגע לדברים שונים.

בכל אופן, זה לא משנה – כאשר אנחנו מדברים על בחירת כסא מחשב ארגונומי אנחנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש שאי אפשר להתעלם ממנה.

אף אחד מאיתנו לא רוצה להזניח את הגב שלו, ישיבה ממושכת אל מול מחשב עלולה לגרום לכאבים רבים אשר יכולים להתפתח לדלקות ואף לפריצות דיסק של ממש.

אז איך בוחרים את הכסא המושלם?

המומחים של ספינזי ריכזו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את הכסא המושלם ביותר עבורכם. 

  1. פשוט לבדוק – מדובר בשיטה עתיקת יומין, אבל סמכו עלינו היא עובדת. בעידן של היום אנשים מעדיפים לקרוא מפרטים של מוצרים ולראות תמונות מאשר להגיע בעצמם אל המקום ולבדוק את המוצרים. כאשר אתם מדברים על התאמת כסא ארגונומי אין לכם יותר מדי ברירות, בדקו עם אחת מחנויות הרהיטים הקרובה לביתכם – שבו על הכסא, תרגישו אותו, נסו כסאות אחרים, בדקו אותם בהשוואה לישיבה אל מול שולחנות בחלל. רק ככה באמת תדעו איך זה מרגיש.
  2. תקציב – אין מה לעשות, תקציב עושה לנו סדר בחיים. כאשר אנחנו מגיעים עם תקציב מסודר אנו יודעים מראש להתאים את עצמנו לכסאות שמתאימים לנו יותר ולהתרחק מאלו שלא.
  3. התאמה למידות הגוף – זה שאתם קונים כסא ארגונומי לא הופך אותו לכסא המושלם ביותר עבורכם. בחירת כסא היא מלאכה שאמורה להיות מותאמת לאותו אדם ספציפי אשר רוצה לקנות את הכיסא.

כאשר אנחנו קונים כיסא עלינו לשים לב ששתי כפות הרגליים מונחות על הרצפה ונוצרת זווית של 90 מעלות בין השוק לירך, בדקו גם את גובה משענת היד.0

  1. התייעצות עם המומחים של ספינזי – בחירה עושים רק עם מומחים. בדיוק לשם כך המומחים של ספינזי נמצאים כאן בשבילכם. יחד עם למעלה מ – 40 שנות ניסיון וליווי מקיף של לקוחות בתחום העסקי והפרטי אנו בטוחים שנוכל לעזור לכם להתאים את הכסא המתאים ביותר עבורכם. 

אין זה משנה אם מדובר בכסא ארגונומי למחשב, כסא ארגונומי למנהלים או אפילו סתם לאנשים שיושבים מדי פעם אל מול המחשב ובריאות הגוף שלהם חשובה להם. אנחנו פה בשבילכם.

אתה עדיין פה? מוזמן להרים אלינו שיחה עוד היום!

אנו לא רוצים להשאיר אותך לבד בתהליך. אנו יודעים כמה בחירת כסא יכולה לעיתים להיות מסתכלת ומעט מסורבלת. אנו מזמינים אותך לחייג אלינו עוד היום, יחד איתך נמצא ונבחר את הכסא האולטימטיבי בשבילך.

למידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם במהלך שעות הפעילות ועד יום עסקים אחד